آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 29 مرداد ماه 1394 = 20-08 2015

دلارهای آزادشده؛ اسد: سهم ما را زودتر بدهید

ایسنا: وزیر بهداشت سوریه ظهر روز چهارشنبه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

لاریجانی در ابتدای این دیدار با تجلیل از تحمل سختی‌ها و مشقات فراوان از سوی دولت و ملت سوریه در سال‌های اخیر، گفت: شرایط سوریه در حال حاضر شرایط ویژه و خاصی است و امیدوارم بزودی شاهد پیروزی دولت و مردم سوریه در مقابل گروه‌های تروریستی باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از مردم غیرنظامی و بی‌دفاع سوریه از زمان آغاز بحران و نیاز عمده سوریه به کمک‌های دارویی و درمان آسیب‌دیدگان، افزود: همکاری سوریه و ایران در زمینه ارائه کمک‌های بهداشتی و درمانی اقدام مثبتی است و ایران کمک به برادران و خواهران سوری را وظیفه خود می‌داند.

لاریجانی در پایان این دیدار بار دیگر ضمن تأکید بر تداوم کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به سوریه، افزود: جمهوری اسلامی ایران همواره از ملت و دولت سوریه در طول بحران جاری حمایت کرده و در آینده نیز دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا در ادامه، نزار یازجی وزیر بهداشت سوریه نیز در همین دیدار با تبریک موفقیت ایران در موضوع هسته‌ای و مذاکرات با 1+5، گفت: ملت سوریه همواره قدردان کمک‌های معنوی ایران است و این حمایت‌ها هرگز فراموش نمی‌شود.

وزیر بهداشت سوریه در ادامه با اشاره به اوضاع سوریه گفت: مردم سوریه از نظر بهداشتی و درمانی نیاز مبرمی به کمک‌های دارویی و درمانی از سوی برادران و خواهران ایرانی خود دارند و اجرای هرچه سریع‌تر توافقات صورت گرفته گام مهمی در کاهش آلام و درمان آسیب دیدگان سوری دارد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: