آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 28 مرداد ماه 1394 = 19-08 2015

حمله پاسدار قالیباف به رفسنجانی و روحانی

دیگربان: محمد‌باقر قالیباف٬ شهردار تهران گفته پس از توافق‌نامه هسته‌ای وین باید «کینه‌های مقدس» از آمریکا و غرب را نگه داشت و با «تئوری رفع تخاصم با کل جهان به معنای حذف برائت از طاغوت مقابله کرد.»

آقای قالیباف افزوده پس از امضای این توافق‌نامه برخی «هدف شوم دیگری را دنبال می‌کنند و آن حذف مقوله برائت از طاغوت و شیطان از مکتب اسلام است. قطعا این کار یک خیانت بزرگ است.»

منظور شهردار از این افراد اکبر هاشمی رفسنجانی٬ حسن روحانی و بسیاری از فعالان سیاسی نزدیک به دولت یازدهم و اصلاحات هستند که از سوی محافظه‌کاران تندرو به انحراف از اصول انقلاب متهم شده‌اند.

علی خامنه‌ای نیز پس از امضای توافق‌نامه وین به طور رسمی اعلام کرده به آمریکا اجازه نفوذ به ایران را نخواهد داد و سیاست جمهوری اسلامی در مبارزه با «استکبار» ادامه خواهد یافت.

این در حالی است که هاشمی رفسنجانی و روحانی طی این مدت بار‌ها به طور مستقیم و غیرمستقیم از ضرورت تغییر رویکرد ایران در مواجه با غرب و آمریکا سخن به میان آورده‌اند.

قالیباف نیز در مخالفت با این افراد گفته «ساده اندیشی است که فکر کنیم مرگ بر آمریکا ربطی به اصل انقلاب ندارد.»

شهردار تهران این پرسش را مطرح کرده که آیا «تغییر سیاست در صنعت هسته‌ای و تصمیم گیری مقطعی در این‌باره می‌تواند سیاست راهبردی استکبارستیزی ما را از بین ببرد؟»



نسرین مخمدی August 19, 2015 01:09 PM

دکتر خالیباف رهبر چماقداران موتور 1000 سوار

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: