آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 17 مرداد ماه 1394 = 08-08 2015

وحشت روزافزون رهبر از جريان رابطه با آمريکا

امام جمعه تهران از تلاش برخی افراد برای حاکم کردن تفکر اسلام آمريکايی که به گفته وی «اسلام سازش و بی‌‌غيرتی است»٬ ابراز گلايه و نگرانی کرده است.

به گزارش دیگربان، آخوند صديقی نامی از افرادی که اين جريان را هدايت می‌کنند نبرده است٬ اما گفته آنها «به حاکميت ارزش‌‌های اسلامی ضربه می‌زنند.»

وی مدعی شده که اين جريان خط فکری «دلت پاک باشد، عمل به احکام دينی را برای چه می ‌خواهی {در کشور} به راه انداخته‌اند.»

به گفته صديقی چنين تفکری «خرابکاری و فساد» را گسترش می‌دهد و جامعه را به «غيرتی و بی‌حيايی» می‌کشاند.

از زمان به قدرت رسيدن حسن روحانی در ايران٬ بسياری از محافظه‌کاران تندرو از دولت يازدهم به عنوان رهبر جريان رابطه با آمريکا نام می‌برند.

اين دسته از محافظه‌کاران حسن روحانی٬ اکبر هاشمی رفسنجانی و گروه ديگری از فعالان سياسی بلند‌پايه را به انحراف از انقلاب اسلامی متهم می‌کنند.


حمله شدیداللحن مشاور ارشد خامنه ای به رفسنجانی

مشاور علی خامنه‌ای در امور بين‌الملل گفته «ما امروز با جريان تحريف انقلاب توسط خودفروختگان استکبار روبرو هستيم.»

به گزارش دیگربان، علی‌اکبر ولايتی٬ افزوده «انقلاب اسلامی بايد از انحرافاتی که توسط برخی از دست‌نشاندگان بيگانه پيگيری می‌شود، مصون بماند.»

ولایتی نامی از فرد يا جريان خاصی نبرده٬ اما در دو سال گذشته حاميان خامنه‌ای از رفسنجانی به خاطر «تحريف» انقلاب و خمينی انتقاد می‌کنند.

آنها می‌گويند رفسنجانی با نقل خاطره‌های «جعلی» از خمينی تلاش می‌کند شخصيت بنيانگذار جمهوری اسلامی را «تحريف» کند.

خامنه‌ای نيز ۱۴ خرداد امسال طی سخنانی به تشريح شخصيت و افکار خمينی پرداخت و به طور غيرمستقيم پاسخ اظهارات دو سال گذشته رفسنجانی را داد.

ولايتی هم در اين زمينه گفته «مقام معظم رهبری با درايت خود در مقابل اين تحريفات ايستادند و انقلاب را در مسير صحيح خود هدايت کردند.»



ghasem August 8, 2015 01:45 PM

خاک بر سرتان با این انقلاب اسلامی قلابیتان آبروی هر چی انقالب بود را بردید یک مشت دزد و جانی و مداح را به جون این مردم آخوند زده انداختید حالا هم هر کسی از طرف ان جانی بزرگ یک روایت نقل میکنه نگران نباشد مردم میدانند همه نوکر و دست نشانده چین و روسیه هستید همه جا وطن شماست از فلسطین گرفته تا سوریه و عراق غیر از ایران شما ایران را به خاطر دزدی و چپاول خود انتخاب کردید شما ایرانی نیستید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: