آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 مرداد ماه 1394 = 06-08 2015

اینها ایرانی نیستند، حقوق بگیر بیگانه هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: این اظهارات از جانب کسانی است که حقوق بگیر سفارت های بیگانه هستند و هیچ وقت یک ایرانی از این گونه حرف ها نمی زند.

به گزارش پارسینه ، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به اظهار نظرهای برخی از سیاسیون مبنی بر بازگشایی سفارت خانه کشورهای آمریکا و انگلیس در ایران، عنوان کرد: این اظهارات از جانب کسانی است که حقوق بگیر سفارت های بیگانه هستند و هیچ وقت یک ایرانی از این گونه حرف ها نمی زند.



ستار بهشتی August 6, 2015 08:00 PM

آخه حرام ز ا د ه تو که خودت عراقی هستی ضمنن خاک بر سر سپاه برادران قاچاقچی که شدن نوکر یکمشت عراقی و جرات حرف زدن هم ندارند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mitra farahani August 6, 2015 08:51 PM

سردار نقدی تو غلط میکنی که خودت وبقیه آدامخواران بیوطن عرب زاداه را ایرانی میدانی آخر توکجایت بیک ایرانی شبیه است قاتل جنایت کار آدم خوراسم ایران را لوث نکن با دهان آلوده کثیفت که هیج کدام از کلامی که ازدهن ناپاکت خارج میشود مربدط به یکی از پست ترین اوباشان درایران شبیه نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


ﻳﺎﺳﺮ August 6, 2015 09:42 PM

ﻭاﻗﻌﺎ ﺗﻮ اﻳﻦ ﺩﻡ و ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺁﺧﻮﻧﺪﻱ ﻳﻚ ﺁﺩﻡ ﭼﻴﺰ ﻓﻬﻢ ﭘﻴﺪا ﻧﻤﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺩﻫﺎﻥ اﻳﻦ ﻳﺎﻭﻩ ﮔﻮﻱ ﺑﻲ ﺳﻮاﺩ و ﻟﻤﭙﻦ ﺭا ﺑﺒﻨﺪﻳﺪ؟ ﻣﺮﺩك ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﺪ ﺧﻴﻠﻲ ﻣﻲ ﻓﻬﻤﺪ و ﺧﻮﺩﺭا ﺯﺑﺎﻥ ﮔﻮﻳﺎﻱ ﻫﻤﻪ اﻳﺮاﻧﻴﺎﻥ ﻣﻲ ﺩاﻧﺪ! ﻧﻤﻲ ﻓﻬﻤﺪ ﻛﻪ ﮔﻨﺪﻩ ﺗﺮاﺷﻮﻧﻢ ﺗﻮ اﻳﻦ ﻗﻀﺎﻳﺎ ﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻩ اﻧﺪ و ﻣﺎﻧﺪﻩ اﻧﺪ ﻣﻌﻂﻞ ﻛﻪ ﺑﺎ ﭼﻪ ﺗﺮﻓﻨﺪ ﺁﺧﻮﻧﺪﻱ و ﻛﻼﻩ ﺷﺮﻋﻲ ﺭاﺑﻂﻪ ﺑﺎ ﻏﺮﺏ و ﺑﺎﻻﺧﺺ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎ ﺭا ﺗﻮﺟﻴﻪ ﻛﻨﻨﺪ و ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻪ ﺭاﻫﺶ ﺭا ﻓﻬﻤﻴﺪﻧﺪ اﻳﻦ ﻳﺎﺭﻭ و اﻣﺜﺎﻟﺶ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻭﻧﺪ ﺁﺏ ﺩﻭغ ﻓﺮﻭﺷﻲ ﻳﺎ ﭘﺎﺩﻭﻳﻲ ﺩﻡ ﺩﺭ ﺑﺎﺯاﺭ ﻛﻬﻨﻪ ﻓﺮﻭﺷﻬﺎ!

گزارش یا اعتراض به این نظر


شری August 6, 2015 10:19 PM

سوسمار کیلویی، تو هم که ایرانی نیستی دیگ به دیگچه میگه روم سیاه همه شما یک پخ هستید مرگ و نفرین به توی نسیه و ملاها و عنتوالاهها( آیت‌الله های کثیف و دزد و هرزه)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Someone August 7, 2015 02:25 AM

سرخر نقدی تازیزاده٬ اول ایرانی بودن خودت را ثابت کن چرا در اوال انقلاب غیر مستقم میگفتی در زمان سینما رکس در ایران نبودی؟ اگر تازیزاده نیستی پس در مجلس اعلای اسلامی عراق چیکار میکردی؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: