آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 23 تیر ماه 1394 = 14-07 2015

همه خطوط قرمز "آقا" کشک بود و به باد رفت!


خبرگزاری روسی ریانووستی بامداد سه شنبه از وین گزارش داد که هیچ نامی از برداشتن فوری تحریم‌ها در سند مربوط به توافق نهایی بین رژیم ایران و 1+5 آورده نشده است.

بنابراین گزارش، برداشتن تحریم‌ها تنها پس از آن میسر خواهد بود که مساله ابعاد نظامی احتمالی برنامه هسته‌ای رژیم ایران حل و فصل شود.

گفته می شود که پس تحقیقات آژانس بین المللی انرزی اتمی در باره این موضوع در پایان سال جاری میلادی، در مورد برداشتن کامل تحریم‌ها توافق خواهد شد.

خبرگزاری فارس نوشت: شایان ذکر است، یکی از خطوط قرمز مشخص جمهوری اسلامی در این مذاکرات، عدم موکول شدن لغو تحریم‌ها به اقدامات اعتمادساز تهران بود.

خامنه ای نیز پیش تر گفته بود: تحریمها باید در همان روز توافق به طور کامل لغو شوند، اگر قرار باشد لغو تحریمها به یک فرآیند جدید مرتبط شود، اساس مذاکرات بی‌معنا خواهد بود، زیرا هدف از مذاکرات برداشته شدن تحریمهاست.




amir July 14, 2015 06:40 AM

با عرض پوزش از شتران محترم وزحمتکش
خامنه ای در خواب بیند یونجه وکاه گهی لپ لپ خورد گاه دانه دانه

گزارش یا اعتراض به این نظر


طراوت July 14, 2015 08:26 AM

ما ملت ایران امروز همه باید خوشحال باشیم و از ته دل شاد زیرا همه چیز تموم شد زیرا منبعد دیگه مذاکره ای در کار نخواهد بود و اقدام بعدی به حول و قوه الهی حمله به ایران و تار و مار آخوندهای حاکم بر ایران و نابودی این رژیم پلیدحیله گر و جانی تروریست خواهد بود , هیچ شکی توش نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush1 July 14, 2015 02:22 PM

و سر آخر، دنیا چشمهای خود را بر روی جنایت‌های رژیم آخوندی بست همان طور که بر روی جنایت‌های هیتلر بست! روزی در تاریخ از این قرارداد به عنوان یکی‌ از ننگین‌ترین توافق‌ها در تاریخ بشریت نام خواهند برد

گزارش یا اعتراض به این نظر


ﻫﺎﺩﻱ July 14, 2015 03:11 PM

ﻭﻟﻲ ﺧﻮﺩﻣﺎﻧﻴﻢ ﺗﻬﺪﻳﺪ ﻫﺎﻱ ﻟﺤﻆﻪ ﺁﺧﺮ ﺁﻗﺎ ﻣﺤﺴﻦ ﺑﻮﺩ ﻛﻪ ﺁﻣﺮﻳﻜﺎﻱ ﺟﻬﺎﻧﺨﻮاﺭ ﺭا ﻭاﺩاﺭ ﺑﻪ ﺗﺴﻠﻴﻢ ﻛﺮﺩ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﺒﻮﺩ ﺑﺎ ﮔﺮﻭﮔﺎﻧﮕﻴﺮﻱ ﻫﺎﻱ ﭼﻨﺪﻳﻦ ﻣﻴﻠﻴﺎﺭﺩ ﺩﻻﺭﻱ اﻳﻦ ﺳﺮﺩاﺭ ﺩﻛﺘﺮ ﻗﻼﺑﻲ ﭼﻪ ﺑﻼﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺳﺮﺵ ﻧﻤﻲ ﺁﻣﺪ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: