آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 تیر ماه 1394 = 12-07 2015

بن بست دلهره آور مذاکرات؛ غربیها تا کی می مانند؟

خبرگزاری فرانسه از وین گزارش داد: قدرت های جهانی روز شنبه در پانزدهمین روز از مذاکرات هسته ای بار دیگر و در شرایطی پشت درهای بسته گردهم آمدند که هیچ نشانه ای از پایان یافتن این بن بست دلهره آور دیده نمی شود. همه می پرسند وزرای خارجه قدرت‌های جهانی تا کی بايد در وين بمانند.

این منبع نوشت: ضرب‌الاجل جدید توافق روز دوشنبه فرا می‌رسد و همه می‌پرسند تا چه زمانی وزرای خارجه قدرت‌های جهانی می‌توانند در میان انبوهی از پرونده های مهم، برنامه خود را برای گفتگوهای هسته ای تنظیم کنند. بسیاری از مقامات غربی علنا اکنون می‌پرسند آیا زمان خروج از مذاکرات فرا رسیده است یا خیر.


به مرگ می گیرند تا به تب راضی شویم

یک عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی گفته: با توجه به تاکتیک‌ها و استراتژی آمریکاییها در مذاکرات، تحلیل ما این است که آنها قصد دارند به مرگ بگیرند تا ما به تب راضی شویم.

حسین نقوی گفت: ما خطوط قرمزی را ترسیم کردیم و بر اساس آن مذاکرات را پیش می ‌بریم، در این خطوط قرمز اهداف آمریکاییها برای توافق خوب ‌بدست نمی ‌آید به همین جهت آنها با زیاده‌ خواهی‌ قصد دارند ما را به اهداف مورد نظر خودشان برسانند و در نهایت ما را راضی کنند. در واقع به مرگ می گیرند تا به تب راضی شویم.



حقیقتگو July 12, 2015 08:29 AM

یالله یالله مقامات دولتی و رهبری (ره) (خ ره)و قشون آخوندهای نماز جمعه موقت و دائمی توجه کنید که وقت طلاست و برنده شدن در مذاکرات استکبارجهانی فقط و فقط با آجیل مشکل گشا درجه یک با مویزاعلا میسره ! لطفا" مقامات محترم رهبری (خ ره) به حاج آقاهاتون در حجره تلف بزنید که چند تا کیسه آجیل مشکل درجه یک و چند بسته نقل گلابدار عطری درجه و چند تا تسبیح عقیق اعلا تهیه کنند و با پیک موتوری بفرستن فرودگاه که برای وین ارسال بشه اگر چند تا پوشاک و داروی چرب و چیلی کردن بواسیرهم باهاش باشه خیلی بهتره! یالله دیگه چائی بزار زمین و تلفن بزن !

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش July 12, 2015 10:43 AM

حالا نمیشه به تب بگیرن شما دسته جمعی به مرگ راضی شوید تا مردم ایران هم شادی کنان به خیابان ها بریزند ؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: