آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 تیر ماه 1394 = 09-07 2015

مذاکرات هسته ای؛ آخرین هشدار مقام ارشد اروپايی

خبرگزاری فرانسه پنج شنبه شب در گزارشی از وین نوشت: توافق هسته ای به رغم پیشرفت های به دست آمده که همه تیم های مذاکره کننده به آن اذعان دارند، دور از دسترس به نظر می رسد.

این منبع نوشت: مذاکرات امروز در وین تسریع شد اما به گفته یک مذاکره کننده رژیم ایران فقط خدا می داند توافق تا جمعه امکان پذیر است یا نه.

همزمان، فدریکو موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در گفتگو با سی ان ان گفت که به اتخاذ تصمیماتی سخت در برخی موضوعات نیاز است.

وی افزود: این تصمیم گیری های سخت باید همین اکنون گرفته شود و اگر تصمیمات مهم سیاسی در ساعات آینده اتخاذ نشود، توافقی نیز در کار نخواهد بود.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید نیز دقایقی پیش هشدار داد اگر مذاکرات وین سازنده به نظر نرسد، رئیس جمهور اوباما دستور بازگشت تیم مذاکره کننده آمریکا از وین را صادر خواهد کرد.






نادر July 9, 2015 06:20 AM

خبرنگار دولت اسلامي حتما حتي افرادي مثل شما هم متوجه شده اند كهً چون داعشي هاي كه در ايران هستند با سوء استفاده از مهندسين اتمي به ساخت بمب بسيار نزديك شده اند، غرب از هيچ تلاشي براي متوقف كردن اين ديوانه هاي تروريست كوتاهي نمي كند اين دليل اصلي مسافرت و اقامت هاي طولاني كري در وين است نه قيافه منحوس فريدون وتيمش بقيه شو وبازي است و در اين رَآه اجازه ميدهند كه اخوندان ادعا كنند امتيازي گرفته اند خبرنگار جان دليل اعمال همه تحريمها بزير كشيدن اخوندهاي داعشي بود كه با موفقيت انجام شد بهمين دليل ديكتاتور عصباني است ولي راهي ندارد البته ندادن اجازه دستيابي به اخوندهاي تروريست به بمب أتم در غايت و تا هنگامي اخوند ايران را در اشغال دارد بنفع مردم ايران است أمريكا اخوند را مجبور كرد كه ارزوي بمب اتمي را بگور ببرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira July 9, 2015 10:13 PM

آمریکا گیر کرده
تنها ایران است که شاید ناجی آمریکا باشد
ایران هم گیر کرده
اما آمریکا توان نجات دادن ملایان را ندارد
گیر آمریکا در منطقه است
گیر ایران در ایران است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: