آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 5 تیر ماه 1394 = 26-06 2015

فرانسه؛ سر بریدن به روش تروریستهای اسلامی

شبکه تلویزیونی سی ان ان در خبری فوری از بازداشت چهار نفر در ارتباط با حمله ی تروریستی امروز در فرانسه خبر داد.

پلیس فرانسه از کشف یک جسد بدون سر با پرچم اسلامی در نزدیکی محل حادثه خبر داده است. این سر بریده متعلق به رئیس یک شرکت حمل و نقل محلی است که تروریست اسلامی برای آن کار می کرده است. این فرد جنایتکار پس از بریدن سر صاحبکار خود و آویزان کردن آن روی نرده های شرکت، اتوموبیل او را ربوده و قصد داشته آن را به وسیله کپسول های گاز در یک مرکز صنعتی حساس در نزدیکی شهر لیون منفجر کند که موفق به انجام اینکار نشده است.

صبح امروز صدای انفجاری مهیب در یک کارخانه در نزدیکی شهر لیون فرانسه به گوش رسید. رسانه های فرانسوی از کشته شدن دستکم یک نفر و چند زخمی در این انفجار خبر می دهند.

گفته می شود این حمله در یک مجتمع گازی انجام شده و فردی که پرچم داعش را حمل می کرد عامل حمله به این کارخانه است.

فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در نشست خبری تاکید کرد حمله امروز در شهر لیون این کشور ماهیت تروریستی داشت، اما در منفجر کردن کارگاه گاز ناکام ماند.

یک منبع نزدیک به پرونده نیز اعلام کرد عامل احتمالی این حمله درحالی که پرچم اسلامی در دست داشت وارد کارخانه شد و چندین کپسول گاز را منفجر کرد .

پلیس فرانسه از کشف یک جسد بدون سر در نزدیکی کارخانه خبر داده است. به گفته رسانه های فرانسوی، این سر قطع شده که بر روی آن نوشته هایی به زبان عربی وجود داشت، درحالی که به یکی از نرده های نزدیک کارخانه تولید گاز متصل شده بود، کشف شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که یکی از دو مهاجم عامل این انفجار دستگیر شده است. این فرد در دستگاه های اطلاعاتی فرانسه پرونده دارد و نیروهای امنیتی او را به خوبی می شناسند.



homa June 26, 2015 12:49 PM

در امریکا هم پیش خواهد امد وسیلی باشد بصورت حاج اوبامای بزدل
هنری کیسنجر گفت داعش سوراخهای زیادی پیدا کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


امین June 26, 2015 04:48 PM

نوش جون غربیها این نتیجه اسلامیزه کردن ایران است نوش جانتان باقیش مونده حالا چرا ما تنهایی عذاب بکشیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: