آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 30 خرداد ماه 1394 = 20-06 2015

عشق یعنی خودت را از بالکن پرت کنی پایین!

روزنامه شهروند: دختر و پسر قبل از ازدواج با هم جر و بحث می‌کنند، دختر مدام می‌گوید پسر او را دوست ندارد، پسر مدام تلاش می‌کند که به او ثابت کند دوستش دارد ولی دختر نمی‌پذیرد. پسر که از این جر و بحث خسته شده ناگهان می‌گوید خودش را از بالای بالکن به بیرون پرت می‌کند، دختر هم به او می‌گوید اگر راست می‌گویی این کار را انجام بده و پسر این کار را انجام می‌دهد.

این بخشی از یک فیلمنامه سینمایی مهیج رمانتیک نبود، این داستان را اولین میهمانان برنامه «ماه عسل» در رمضان ٩٤ و جلوی اعضای خانواده خود که از ماجرا بی‌خبر بودند تعریف می‌کنند. بخشی از داستان را دختر می‌گوید، بخشی از داستان را پسری که معجزه‌وار نجات پیدا کرده، مجری هم درحال مزه‌پرانی و خندیدن است.

اولین برنامه سری جدید «ماه عسل» چنین شروع تکان‌دهنده‌ای داشت. اتفاقی که بلافاصله مورد انتقادات شدید مردم در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی قرار گرفت. «ماه عسل» و مجری‌اش احسان علیخانی سابقه زیادی در مورد اجرای برنامه‌های جنجالی در ماه عسل دارند که نمونه‌اش داستان شاهین همان پسر بچه یتیمی بود که جلوی دوربین به فرزندخواندگی قبول کردند یا داستان فاطمه سهرابی که اعلام کرد همه حرف‌های احسان علیخانی در مورد وضع دخترش دروغ است و او هرگز دخترش را رها نکرده اما روایت پرت کردن از بالای بالکن به خاطر نشان دادن میزان عشق پسر به دختر، از آن دست داستان‌هایی است که بدون‌شک می‌تواند تاثیرات مخرب زیادی داشته باشد. درست شبیه همان تاثیری که سریال «پنج کیلومتر تا بهشت» بر محمد مهدی ١٢ ساله گذاشت و باعث شد او برای این‌که بتواند روح شود خودش را حلق آویز کند و یک تراژدی تکان دهنده را رقم زد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: