آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 28 خرداد ماه 1394 = 18-06 2015

آخرین گزارش از افرادی که باید بازجويی هسته ای شوند

دیپلماتهای غربی: مذاکرات هسته ای در حال سخت‌تر شدن است

خبرگزاری فارس: عضوکمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه لیست ۲۳ نفره بازجویی‌های هسته‌ای به ۱۵ نفر کاهش یافته است، گفت که مجلس به هیچ عنوان اجازه بازجویی از این ۱۵ نفر را هم نخواهد داد.

محمدصالح جوکار گفته بر اساس طرح جدید مجلس با عنوان «الزام دولت به حفظ دستاوردها و حقوق هسته‌ای» که هفته آینده به تصویب مجلس خواهد رسید، دسترسی به کلیه اماکن نظامی، امنیتی و حساس غیرهسته‌ای، اسناد و دانشمندان ممنوع است.

براساس این گزارش، مهرداد بذرپاش عضو هیات رئیسه مجلس هم پیش‌تر اعلام کرده بود در لیست ۲۳ نفره بازجویی‌های هسته ای اسامی فرماندان نظامی دیده می‌شود.

علی شمخانی دبیرشورای عالی امنیت هم اعلام کرده بود، نامش به عنوان اولین نفر در لیست بازجویی‌های هسته‌ای قرار دارد.


مذاکرات اتمی در حال سخت‌تر شدن است

با نزدیک شدن به پایان ضرب‌الاجل، دیپلماتها می‌گویند: وضعیت در مذاکرات در حال سختر شدن است.

به گزارش سی ان ان، دیپلماتهای غربی در حال فشار آوردن برای رسیدن به توافقی هستند که شامل دسترسی بی‌سابقه بازرسان بین‌المللی به هر سایت مظنون به فعالیت اتمی در ایران است. از جمله سایتهای نظامی مانند پارچین.

یک دیپلمات غربی به سی.ان.ان گفت: برای این‌که قانع شد که برنامه اتمی رژیم ایران غیرنظامی است، ضروریست تا این رژیم اجازه دسترسی به سایتها و کارشناسان خود را به بازرسان بین‌المللی بدهد.



مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد June 18, 2015 07:31 PM

مزدورانی که دانش خود را در اختیار افکار جاه طلبانه و ضد مردمی حکومت جابر و بی سواد قرار داده اند به سوگند علمی خود خیانت کرده اند و شایسته است به اتهام همکاری با تروریسم حکومتی محاکمه شوند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو June 19, 2015 12:11 AM

ایران اسلامی اندیشه بمب اتم دارد تا امام زمان شاید بعد از مرگ ساکنین زمین ظهور کند عجب ابلهایی در جهان سیاست مدار هنوز اسلام را نشناخته شرت میگذرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: