آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 17 خرداد ماه 1394 = 07-06 2015

مذاکرات؛ فرانس پرس: اظهارات غیرمعمول عراقچی

خبرگزاری فرانسه در گزارشی از تهران نوشت: یک مقام بلندپایه رژیم ایران روز شنبه در اظهاراتی غیر معمول گفت: هیچ اعتمادی بین جمهوری اسلامی و قدرت های جهان (پنج کشور عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل بعلاوه آلمان) باقی نمانده است و هر کدام از دو طرف همچنان ممکن است پس از امضای یک موافقتنامه هسته ای، آن را رها کنند.

عباس عراقچی معاون وزیر خارجه رژیم ایران در اظهاراتی که از تناقض در مذاکرات بین تهران و غرب پرده برداشت، افزود: برغم آنکه هیچکدام از طرفین به یکدیگر اعتماد ندارند دستیابی به یک موافقتنامه تا ضرب الاجل 30 ژوئن نزدیک است.

به نقل از تلویزیون دولتی در ایران، عراقچی که این اظهارات را در پایان جدیدترین دور مذاکرات هسته ای در وین بیان می کرد، گفت: مبنای ما بی اعتمادی است و این یک واقعیت است.

عراقچی افزود: ما به هیچ وجه به طرف مقابل اعتماد نداریم و آنها نیز به ما اعتماد ندارند. مفاد موافقتنامه همان طور که به ما مربوط می شود به آمریکا نیز مربوط می شود و بنابراین هر زمان که یکی از طرفین احساس کند طرف دیگر در حال نقض تعهدات خود است، آنها نیز می توانند متقابلا موافقتنامه را نقض کنند و هرآنچه را که پیش از موافقتنامه وجود داشته است انجام دهند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: