آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 اردیبهشت ماه 1394 = 12-05 2015

پنتاگون در تعقیب کشتی رژیم ایران/تهدید سپاه

پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) اعلام کرد که یک کشتی رژیم ایران را که به سوی یمن در حال حرکت است، تعقیب می ‌کند.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد داد که یک کشتی باری رژیم ایران از بندرعباس به ‌سمت یمن در حال حرکت است.

در همین حال سخنگوی پنتاگون گقته کشتی متعلق به رژیم ایران باید مسیر خود را تغییر دهد و محموله آن نیز باید به مرکز سازمان ملل در جیبوتی تحویل داده شود.

پنتاگون به رژیم ایران هشدار داده که از هرگونه اقدام مخاطره آمیز خودداری کند.

سخنگوی کاخ سفید نیز گفته: هرگونه کمک رسانی به یمن بايد از طريق سازمان ملل صورت گيرد

از سوی دیگر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفت: ما کشتی رژیم ایران را زیر نظر داریم.

گفتنی است شورای امنیت سازمان ملل اخیرا در قطعنامه ای از رژیم ایران خواسته بود که از ارسال سلاح برای شبه نظامیان یمن خودداری کند.

این در حالیست که معاون ستاد مشترک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روز سه شنبه گفت: اگر کسی مانع رسیدن کمک های ما به یمن شود، اقدامات دیگری در راه خواهد بود.

پاسدار جزایری در گفتگو با شبکه العالم گفت: من صراحتا اعلام می کنم که خویشتنداری جمهوری اسلامی حد و اندازه ای دارد. حاکمان تازه کار سعودی در عربستان و آمریکایی ها و دیگران باید توجه داشته باشند که چنانچه بیش از این بخواهند برای جمهوری اسلامی در ارتباط با کمک رسانی به کشورهای منطقه، ایجاد مزاحمت کنند چه بسا آتشی به پا شود که مهار آن از دست آنها خارج خواهد شد.



Mahtab May 12, 2015 10:50 PM

بس کنید هارتو پورتو ، از این رجزخوانی هنگام تحریم هم میکردید دیدید چه طور به گ خوردن افتادید، شما عددی نیستید در مقابل امریکا، عربستان هم که میدانید تنها نیست، پس آنقدر ژست نیایید

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردشیر May 13, 2015 11:50 AM

آدم وقتی تهدیدهای مسخره و توخالی سردارای سپاهو میشنوه یا میخونه بیشتر احساس میکنه که داره شیرینترین جوکهای سالو میخونه حروم لقمه ها هیچی از دستشون برنمیاد جز دزدی و چپاول و کشتن بیگناهان و اونوقت مدام میشینن تهدید می کنن اونم قدرتهایی مثل امریکا رو که فقط همین چمد روز پیش از ترس اسکورت قدرتمندی که تو تنگه ی هرمز راه انداخته بود مثل سگ کتک خورده مجبور به دم تکون دادن شدن و سرشونو انداختن پایین و بدون ابنکه جرات کنن چیزی از کشتی جزایر مارشال بگیرن یا بردارن رهاش کردن که بره حالا خوبه مردم جهان همه ی این چیزارو میبینن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: