آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 اردیبهشت ماه 1394 = 12-05 2015

هر کس در مسیر "آقا" نیست، طاغوتی است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید مواظب باشیم در مسیر امام خمینی(ره) حرکت کنیم و هر کس در مسیر امام (ره) حرکت نکند طاغوت است. فتنه گران با پررویی تمام خیانت کردند.

به گزارش«سحام نیوز» به نقل از عصر قانون، حجت الاسلام تویسرکانی درهمایش مسئولین ستاد بزرگداشت ارتحال امام افزود: مراسم سالگرد امام(ره)، سمبل و نمونه‌ای از تلاش برای مقابله با توطئه دشمنان است.

وی گفت: امام (ره) باید آن‌چنان که هست به نسل‌های آینده معرفی شود.

تویسرکانی افزود: ما باید آرمان‌های امام(ره) را پاس بداریم و سپاس‌گذار نعمت انقلاب باشیم.

وی مدعی شد: برخی که به انقلاب ضربه زدند الان انتظار بخشش دارند اما بسیج و بسیجیان فریب توطئه دشمن را نمی خورند و گناه فتنه گران نابخشودنی است.

تویسرکانی افزود: فتنه گران شکر نعمت انقلاب را به جا نیاوردند اما اگر توبه کنند و به شرط آن‌که ولی فقیه بپذیرد، گناه آنان قابل بخشش است.

تویسرکانی مشخص نکرده است که آیا توبه به درگاه بنده خدا جایز است؟ و چطور می‌شود که توبه را از درگاه خداوند متعال به درگاه بنده خدا متمایل کرد؟

وی گفت: فتنه گران با پررویی تمام خیانت کردند! اما الان حرف از صلح و وحدت می زنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج افزود: حذف سران فتنه عامل وحدت ملت است و اگر آزاد شوند فتنه و فساد و آشوب آغاز می شود.

تویسرکانی گفت: حصر کمترین اقدام در مقابل گناه سران فتنه بود.

اظهارات تویسرکانی درحالی بیان می‌شود که رهبران جنبش سبز بیش از ۱۵۰۰ روز را در حصر ظالمانه و غیرقانونی می‌گذرانند و تریبون‌های حکومتی برخلاف موازین اسلام ادعایی حاکمان جمهوری اسلامی دراین مدت به شایعه پراکنی و تهمت زدن ادامه می‌دهند، بی‌ آن‌که مروری بر قوانین شریعت ادعایی خود داشته باشند!

گفتنی‌است میرحسین موسوی و مهدی کروبی از قوه قضائیه خواسته‌اند که مقدمات برپایی دادگاه عادلانه و علنی را فراهم کنند تا صحبت‌های خود را درآن دادگاه (فارغ از رای دادگاه) به گوش مردم ایران برسانند، اما حاکمان جمهوری اسلامی چنان دچار ترس مزمن از جنبش سبز و موسوی و کروبی هستند که تا به حال این خواسته‌های مکرر را اجابت نکرده اند.



نسل بیدار May 12, 2015 09:42 AM

میگم ها، خدا بابای نماینده ولایت فقیه را بیامرزد اگر یک حرف درست حسابی‌ زد همین بود * این ملت حرف ما را که گوش نمی‌‌کند شاید حرف شما آخوند‌ها را گوش کند * ما هم سی‌ و شش سال است که داریم میگیم این ملت طاغوتی است و معلوم نیست که چرا این ملت سی‌ و شش سال این رژیم و این "آقا ها" را تحمل کرده؟ والله بالله اکثریت ما ایرانیان طاغوتی هستیم * با افتخار هم طاغوتی هستیم * اصلا هر چه "آدم" درست حسابی‌ در جهان است طاغوتی است * باور کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: