آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 20 اردیبهشت ماه 1394 = 10-05 2015

جنتی و پسرش؛ گرگ‌زاده عاقبت گرگ شود

این قصه‌ای که می‌گوید گرگ‌زاده عاقبت گرگ شود، ما در قصه احمد جنتی و علی جنتی دیدیم که اول پدر خروس ما را سر برید و پسر نمایشگاه را به یغما برد.

به گزارش سحام نیوز، مأموران حراست وزارت ارشاد اسلامی به غرفه نشر حیان در نمایشگاه کتاب تهران هجوم بردند و آن را برچیدند. محمود آموزگار، رئیس اتحادیه ناشران کشور در گفت‌و‌گو با ایلنا ادعا کرده است که به دلیل کم‌کاری نشر حیان در سال‌های گذشته و برای رعایت «عدالت صنفی» حراست انتشار غرفه نشر حیان را از صحن نمایشگاه برچیده است.

مهدی خزعلی، مدیر نشر حیان اما می‌گوید علی جنتی (وزیر ارشاد اسلامی) از روی خصومت شخصی، به حراست ارشاد دستور داده به غرفه نشر حیان حمله کند: آقای [محمود] آموزگار که مسئول نمایشگاه است دروغ گفته که حیان از سال ۹۰ تا الان ۳۵ عنوان کتاب ندارد. حیان ناشر بر‌تر پزشکی بوده، ناشر اول کشور بوده و ناشری بوده که در هر ۱۲ساعت کاری یک کتاب تولید کرده. شما اجازه ورود کتاب و ارائه وصول را نمی‌دهید. ۱۵ روز فروردین امسال ما مجوز ۵۰ جلد کتاب را گرفتیم. حیان پرکار‌ترین ناشر است در صورتی که شما کامپیوترتان را نبندید. اول راه را می‌بندید بعد می‌گویید کتاب ندارید؟ ملاک شما کامپیو‌تر خودتان است و ما نمی‌توانیم جلو تخلفات ارشاد را بگیریم. من می‌خواهم بگویم این قضایا مصداق قصه «خروس شهید» است که همه مردم شنیده‌اند. پدر جلو پسر، خروس همسایه را کشت. این پسر هم جا پای پدر گذاشته و غرفه ما را به تاراج برده. این قصه‌ای که می‌گوید گرگ‌زاده عاقبت گرگ شود، ما در قصه احمد جنتی و علی جنتی دیدیم که اول پدر خروس ما را سر برید و پسر نمایشگاه را به یغما برد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: