آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1394 = 30-04 2015

طائب خبر داد: نگرانی امام زمان از وقایع یمن

فرمانده قرارگاه عمار گفت: آل سعود امروز به تزلزل افتاده و در حال علنی کردن ظلم پنهان خود است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب در همایش عقیدتی - بصیرتی ناحیه مقاومت بسیج شهید مطهری اظهار کرد: امروز جزیره ثباتی که با دست پنهان یهود در آل سعود ایجاد شده بود و حتی در کنار خانه خدا نمی‌شد یا بقیه الله را به زبان آورد کار برد،‌ به تزلزل افتاده و آل سعود در حال آشکار کردن ظلم پنهان خود است. آن‌ها که ادعای خادم حرمین شریفین بودن را می‌کردند حالا روی سر کودکان و پیرزن و پیرمرد یمنی مسلمان بمب می‌ریزند و می‌گویند برای خدمت به اسلام آمده‌ایم!

وی در ادامه تصریح کرد: آل سعود وقتی حجاج ما را شهید کردند دروغ بزرگی گفتند که این‌ها می‌خواستند کعبه را خراب کنند و صدای دنیا هم درنیامد. امروز هم یک بار دیگر دروغ گفتند که یمنی‌ها می‌خواستند کعبه را خراب کنند ولی این بار خدعه‌شان شکست و دنیا فهمید که دروغ می‌گویند. آل سعود در یمن در حال آتش زدن خودش با دست خودش است.

فرمانده قرارگاه عمار ادامه داد:‌ ائمه در طول تاریخ همیشه مظلوم بوده‌اند و این مظلومیت به دو دلیل بی‌بصیرتی مردم و همچنین اهل عمل نبودن مردم بوده است. مظلومیت ائمه امروز به صورت متراکم در امام زمان(عج) جمع شده و در مسیر خارج ساختن مظلومیت حضرت بقیه الله به نقاط حساسی رسیده‌ایم و به همین دلیل داشتن بصیرت امروز از همه تاریخ مهم‌تر است.

طائب در ادامه یادآور شد: امام راحل فرمودند که انقلاب ما مقدمه‌ساز انقلاب جهانی امام زمان است و مردم را به صحنه آوردند. در طول تاریخ نمره مردم در برخورد با امام زمان‌شان منفی بوده و ما باید نمره خود را مثبت کنیم تا بتوانیم امام زمان را از اضطرار بیرون بیاوریم. برای این کار باید به میدان بیاییم و وقتی به میدان آمدیم آتش عالم را روی سرمان خواهند ریخت. آن وقت است که باید ثبات قدم داشته باشیم و مقاومت کنیم.



آتنا فرقدانی April 30, 2015 09:58 AM

ملا تائب از حرفات معلومه میخاهید یه جنگ دیگه راه بندارید اما جرات ندارید ضمنن باز جنس نامرغوب بهت دادند آخر و عاقبتت مثل قذافی است مطمئن باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: