آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 10 اردیبهشت ماه 1394 = 30-04 2015

قاسم سلیمانی؛ خبر‌های خوبی از عراق نمی ‌رسد

دیگربان: یکی از فعالان سایبری حزب‌الله در وبلاگ خود نوشته حیدر العبادی٬ نخست وزیر عراق عذر قاسم سلیمانی٬ فرمانده نیروی قدس سپاه را از این کشور خواسته و اجازه بازگشت سلیمانی به عراق را صادر نمی‌کند.

به نوشته وی «دو ماه است که بسیج عراق که فرماندهانش بی‌اذن حاج قاسم قدم از قدم برنمی‌داشتند در اطراف بغداد بی‌تجهیزات سلاح، بی‌روحیه و فرمانده قاسم منتظر هستند که عبادی با سلاح و تجهیزات ادوات آن‌ها را مجهز کند و به جنگ با دشمن اهل بیت گسیل کند.»

متن کامل این پست فیس‌بوکی با عنوان «حاج قاسم سلیمانی کجاست؟»:

دو ماه است که تحولات عراق به سویی می‌رود که نه صلاح ایران در آن است ونه صلاح شیعیان و دولت عراق.

دو ماه است که خبر‌های خوبی از عراق به گوشمان نمی‌رسد.

دو ماه است که حیدر العبادی نخست وزیر عراق رابطه با ایران را تعلیق کرده.

دو ماه است که تصویری از حاج قاسم سلیمانی در عراق منتشر نمی‌شود.

دو ماه است که خبری از فتح الفتوح‌های سردار دلاور ایران مالک اش‌تر امام علی خامنه‌ای به گوشمان نمی‌رسد.

دو ماه است که دولت عراق سپاه بدر را حاج قاسم را از میدان نبرد دور کرده و حق بازگشت را از آنان سلب کرده است.

دو ماه است که بسیج عراق که فرماندهانش بی‌اذن حاج قاسم قدم از قدم برنمی‌داشتند در اطراف بغداد بی‌تجهیزات سلاح، بی‌روحیه و فرمانده قاسم منتظر هستند که عبادی با سلاح و تجهیزات ادوات آن‌ها را مجهز کند و به جنگ با دشمن اهل بیت گسیل کند.

عبادی این بار به ایران نیامد، از ایران کمک نخواست و دست یاری ایران را هم رد کرد و رفت آمریکا تا با دست پر بازگردد و نیرو‌هایش را تا بن دندان مجهز کند به پیشرفته‌ترین سلاخ‌ها و ادوات نظامی مجهز کند.

عبادی رفت به آمریکا و چند روز التماس کرد، التماس کرد که دست یاری ایران رو پس بزنه.

حیدر عبادی فرماندهی جنگ رو از حاج قاسم گرفت و تحویل وزیر دفاع داد و اون هم تو یه روز ۱۰۰ تا سرباز بخت برگشته عراقی رو تحویل داعش داد تا صدای نمایندگان پارلمان عراق بلند بشه که این چه فرماندهی، این چه آرایش نظامی بود که تو یه روز ۱۰۰ نفر باید قربونی برای وحشیگری داعش بشن.

عراقی‌ها تنهای تنها هستند، ترکیه دشمن، سوریه گرفتار، اردن دشمن، کویت دشمن، امارات دشمن، قطر دشمن، عربستان خیلی دشمن و ایران دوست و یاوری که دست کمک دراز کرد و دستش رو عبادی پس زد.

اگر فرماندهان ارتش برای تصرف الرمادی به اهل سنت عراق التماس می‌کنند و نتیجه نمی‌گیرند به خاطر اینه که تنها موندن، تنها شدن.

اما چرا؟

چرای این مسئله برمی گرده به یک خیانت بزرگ، به یک خیانت از پیش طراحی شده، به یک مصاحبه، یک مصاحبه با المیادین، المیادین شبهه الجزیره، المیادین شبهه دشمن.

اگر خون پاک جوانان مدافع حرم داره بی‌اثر می‌شه، اگر دو سال حمایت همه رقمه ایران از عراق داره بی‌ثمر می‌شه مقصرش یونسی بود که خیانت کرد و اوضاع عراق رو وارونه کرد.

اگر بسیج عراق رو که تحت تاثیر حاج قاسم سلیمانی بودند رو به حاشیه بردند به خاطر خیانت روحانی بود و عذر خواهی که نکرد و سکوتی که مهر تایید زد بر خیانت و جسارت یونسی خائن.

پای دادگاه ویژه روحانیت هم این وسط لنگ می‌زنه، لنگ زده که پرونده یونسی رو به اسم تعلیق تعطیل کردند.

جناب اژه‌ای برای چی سکوت کردند از هاشمی و روحانی می‌ترسند یا پای منافع مشترک وسطه یا شایدم اعلام ارادتی به هاشمی به روحانی برای فردا‌هایی که هنوز نیومده و شاید هرگز عمر اژه‌ای به اون قد نده.

دادستانی که چشمش را روی ۱۲۰۰۰ هزار میلیارد می‌بنده، دادستانی که چشمش رو بر روی هزار هزار کثافت کاری وزیر نفت می‌بنده روی خیانت به ایران و ایرانی و اهل بیت هم می‌بنده.

این‌ها رو گفتم که بدونید یونسی بد خیانتی کرد که آگاه باشید روحانی از بد خیانتی حمایت کرد، که بدونید این خیانت بزرگ از بیرون کشور به دولت روحانی تحمیل شد.

اما جای نگرانی نیست چرا که رهبر بزرگی دستش بر سر ملت است و ایشون ریشه خیانت یونسی و حمایت روحانی رو زدند.

حالا ایران داره بسیج شیعه رو مجهز می‌کنه نه به آخرین تجهیزات اما مجهز می‌کنه تا پوست داعش رو بکنیم، تا حامیان داعش رو بسوزانیم تا روحانی و یونسی‌های دولتش را بسوزانیم.

لعنت خداوند بر کسانی که خیانت می‌کنند و از خیانت حمایت می‌کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: