آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 فروردین ماه 1394 = 05-04 2015

ارکستر دلواپسان با رهبری ذلیل و توسری خورده

زینت میرهاشمی

بیانیه لوزان و ارکستر دلواپسان

اسم آنچه از پشت دربهای بسته مذاکرات طولانی بیرون آمد «بیانیه»، «تقاهم»، «توافق» و یا هر چه که باشد، همه تفسیرها بر مرحله ای از عقب نشینی ولی فقیه و آمادگی برای خوردن جام زهر دلالت دارد. مدیریت پس لرزه های «بیانیه لوزان» که بسیار سخت تر از توافق ژنو است، ولی فقیه را وارد دور جدیدی از چالشها و بحرانهای حکومتی می کند.

در حالی که ظریف و تیم او تلاش می کنند از بیانیه لوزان به عنوان یک «توافق» که هر گاه بخواهند می توانند زیرش بزنند یاد می کنند، دلواپسان با انگشت گذاشتن بر مواد بیانیه تاکید بر عقب نشینی دولت روحانی از «خط قرمزها» ی ولی فقیه می کنند. ظریف به زور می خواهد به مخالفان توافق بقبولاند که قرار است تحریمها نه تدریجی بلکه یک باره برداشته شود. از قرار معلوم طولانی شدن نشستها و مذاکره روی اعلام چگونگی لغو تدریجی تحریمها به گونه ای بوده که تیم مذاکره کننده بتوانند آن را آنگونه که می خواهند به خورد مخالفان دهند.

درحالی که هیچ توافقنامه ای به امضا نرسیده، دلواپسان برای جلوگیری از نوشیدن جام زهر، نگرانیهای خود را بیان کردند. کیهان شریعتمداری با ظنز تیتر اول خود را به این موضوع اختصاص داده و نوشت: «برد – برد نتیجه داد ... هسته ای می رود تحریمها می ماند!». بروجردی رئیس کمیسیون امنیت مجلس رژیم بیانیه لوزان را «بی اعتبار خوانده و گفت:«توافق در خصوص پذیرش پروتکل الخاقی در بیانیه لوزان از نظر مجلس اشتباه و بی اعتبار است». به همین مناسبت ظریف برای توضیح در باره بیانیه لوزان به مجلس فرا خوانده شده است. مرتضی نبوی در رسالت اعلام کرد که «بیانیه لوزان با توافق یک مرحله ای مغایرت دارد».

همه این حرفهای در حالی زده می شود که ظریف بر نظارت کامل ولی فقیه بر تمامی مراحل مذاکرات تاکید می کند.

ارکستر دلواپسان با موضع گیری پاسدار جزایری تکمیل شد. معاون ستاد کل نیروهای مسلح در روز شنبه 15 فروردین گفت که «امور دفاعی ایران قابل مذاکره نیست».

برخی از موارد توافق پشت پرده که در بیانیه اعلام شد، از طرف آمریکا انتشار یافته است. بر اساس این سند توافق لوزان جام زهر دیگری است که با «نرمش قهرمانانه» به گلوی ولی فقیه ریخته می شود. اگرچه این رژیم فقط زبان زور می فهمد و هیچ اعتباری برای امضاهای ولی فقیه وجود ندارد، اما به نظر می رسد که شرایط به گونه ای رقم خورده که پس لرزه های بیانیه لوزان بحران حکومتی را گسترده تر خواهد کرد.



سیروس April 5, 2015 12:19 PM

با توجه به شناخت شخصیتی بسیار پست علی خامنه ای درخصوص نوشیدن جام زهر بنظر میرسد که این تشبیه "جام زهر" در حد و اندازه برای موجودی اینچنین خوار و ذلیل به مانند او در قالب (رهبرانقلاب اسلامی) نمیگنجد و بهتراست از واژههای مناسب تری بجای "نوشیدن جام زهر" برای کفن دزدی که سابقه تکدی گری در قبرستانهای مشهد را به یدک مکشد استفاده شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


کوروش April 5, 2015 07:30 PM

تااينجا که خيلي باحال دارند اعضاي ارکستر سنفوني دلواپسان علي گدا ساز هاشون کوک ميکنندو پيش ميرند!از قرار معلوم اوراق نت هاشون هم ريخته بهم و هرکي هرکي شده! خب حالا رهبر ارکستر کجاست?? اصلا پيداش نيس گويا از ترس جام زهر فراري شده! کيهان نوشته (آغا) رهبر فعلا جهت استراحت و هواخوري بخاطر کار هاي سنگين و طاقت فرساي شبانه روزي و نظارت از راه دور(تلويزيون)بر گروه ظريف در لوزان در روز هاي گذشته فعلا دردسترس نميباشد! و ايشان چند روزي در کنار دريا مشغول آب تني ميباشند! خب اينهم از اعضماجون حيله گر که فعلا همه رو ريخته بهم و خودش گايم شده ومنتظره که عکس العمل جناح هاي مختلف رو ببينه که کفه طرازو بکدام ور سنگيني ميکنه! که باز بره بالا منبر و شروع کنه براي يه مشت سانديس خور که بله منکه ميدونستم و از اول هم گفته بودم که چه خواهد شد! ولي اينها ميخواستند برند و مذاکره بکنند وووو و دوبار دژمن دژمن سر بده و سلب مسوليت از خود بکنه و دوباره گناه هارا بگردن ديگران بندازه و دست خودش رو با آب پاک بشوره! بله اين آخوند شياد وحيله گر تا بامروز رل خودرا در مساله هسته اي خوب بازي کرده و توانسته است مردم رو خوب سر کار بگذاره! حال وظيفه ما مردم ستم ديده است که بايد بيدارو هوشيار باشيم که رژيم آخوندي اين موضوع را به دروغ بنام يک پيروزي بنفع خودننمايد! و ما کم کم خوشحالي و رقص وپايکوبي خود را کنار گذاشته و با اتحاد جمعي انگشت اتهام را به سوي اين رهبر وطن فروش و غارتگر بگيريم و خواستار جوابگويي باشيم! که با هدر دادن ميليارد ها دلار سرمايه ملي مردم که فقط به فقط هم در جهت بلند پروازي هاي خود در مقابل دنيا و حفظ اين نظام پليد ج ا بوده و مسبب اينهمه خسارت جاني مالي اقتصادي و تحقير ملي مردم ايران گرديده است! و خواهان جوابگويي اينهمه مصيبت وبيچارگي از طرف اين حکومت ظلم و جهل ج ا در اين ساليان دراز تحريمها خوصصا از خود شخص خامنه اي خون آشام و خيانتکار به ايران گرديم! و هر روز خواب را بر مسولين جنايتکار ج ا حرام داريم! باميد آزادي ايران و ايراني از يوق اين شياطين اسلامي ! کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو April 6, 2015 03:41 AM

علی تو پوست خودش گندیده ولش کنید بد بخت یک پاش تو جهنم است حالا هم نجاست خورد گفت رهبرم این روی پای خمینی بزرگ شده تجربه داره تازه از قطارهم پریده نماز بخونه بدبخت آخرش میفته زیر پای مردم شاه که این همه خوبی کرد مردم باهاش چه کردند ؟وای به اینها

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: