آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اسفند ماه 1393 = 16-03 2015

منظور رفسنجانی از بزرگان داخل کشور کیست؟

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به ظهور گروههای مشکوک هشدار داد و گفت: تفرقه‌انگیزی اساس برنامه‌ها و کارهای آنهاست.

به گزارش ایسنا، ایت الله هاشمی رفسنجانی طی سخنانی، انحراف سیاسی و مذهبی از انقلاب اسلامی را خطرناک دانست و ضمن ابراز تأسف از حمایت بعضی از بزرگان اسلامی در داخل کشور از گروه‌های مشکوک گفت: هوش اسلامی ایجاب می‌کند که نگذاریم این گروه‌ها افکار مسموم خود را در جامعه پخش کنند.


احتمال پرونده سازی برای رفسنجانی

در همین حال اعلام شد که آخوند صادق لاریجانی٬ رئیس قوه قضائیه با یکی از سرسخت‌ترین منتقدان رفسنجانی دیدار و از وی خواسته اسناد «فساد» دانشگاه آزاد را در اختیار این قوه قرار دهد.

به گزارش دیگربان، عباس سلیمی نمین یکی از سرسخت‌ترین مخالفان اکبر هاشمی رفسنجانی محسوب می‌شود. وی سال‌هاست که به همراه گروهی از نمایندگان محافظه‌کار مجلس مدعی وقوع «مفسده‌ای بزرگ» در دانشگاه آزاد است.




پیشگو March 16, 2015 10:34 PM

آقای اکبررفسنجانی یکی از معتادین که دکتر سامی را وزیت کرد بگو لاری را ویزیت کند راه دیگر نمانده اینها هنوز به اختلاس قشم، کیش مدیرت صدا و سیما نپرداخته اند قراداد با ایتالیا هنوز لو نرفته باز هم جای شکرش باقی است میتوانی کوشا باشی میبینی زمانی که به بدبختی ملت ما در صدا و سیمایت
زرد خند میزدی چه زیبا دامن همه شما را گرفته بیرون که تا افغانستان بیشتر بریتان باز نیست درون هم مادران پدران فرزند باخته با همه فامیل
در انتظار شما هستند دست آنها به شما میرسد تنها شانس تو رفرم رنگین است گند زدایی کن شاید مورد مهر ملت و خدا قرار بگیری

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: