آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 25 اسفند ماه 1393 = 16-03 2015

سناتور آمریکايی: ظریف فهمی از حاکمیت آمریکا ندارد

گارنده نامه ای که در آن هشدار داده شده بود توافق هسته ای بعد از ریاست جمهوری اوباما معتبر نخواهد بود، وزیر خارجه رژیم ایران را به فهم نادرست از حاکمیت آمریکا متهم کرد و گفت قوانین بین الملل قانون اساسی آمریکا را باطل نمی کنند.

به گزارش فارس، «تام کاتن»، سناتور ایالت آرکانزاس که نگارنده نامه ای علیه رژیم ایران با امضای 47 سناتور دانسته می شود روز یکشنبه با برنامه «در پیشگاه ملت» شبکه خبری «سی بی اس نیوز» گفت وگو کرد.

47 سناتور آمریکایی هفته گذشته با امضای نامه ای خطاب به مقامات رژیم ایران هشدار داده بودند هر گونه توافق هسته ای تنها تا پایان ریاست جمهوری باراک اوباما معتبر خواهد بود.

سناتور کاتن که از اعضای کمیته روابط خارجی سنا است از منطق نگارش این نامه دفاع کرد و گفت: «اینکه این پیام را مستقیم به رژیم ایران رساندیم، حائز اهمیت است» و افزود «به هیچ عنوان» در این باره احساس تأسف نمی کند.

وی گفت: «این یک حقیقت ساده در قانون اساسی ماست که اگر کنگره توافق مورد نظر را تأیید نکند، دوام نخواهد آورد.»

این سناتور با اشاره به اظهارات محمد جواد ظریف، که این نامه را «ترفند تبلیغاتی» توصیف کرده بود گفت وزیر خارجه آنها فهمی از سازو کارهای حاکمیت آمریکا ندارد.

وی گفت: « او فکر می کند که قوانین بین المللی می تواند قانون اساسی ما را باطل کند.»

«جواد ظریف»، پیش تر گفته بود که توافق احتمالی در شورای امنیت مورد تأیید قرار می گیرد و در نتیجه به یک توافق بین المللی و الزام آور برای همه دولت ها تبدیل می شود.»

سناتور کاتن گفت که کنگره باید معاهدات بین المللی را تصویب کند تا آنها از لحاظ قانونی الزام آور و پایدار باشند.



پیشگو March 16, 2015 04:38 AM

چهره و لبخند ظریف برای فریب جامه جهانی است و جان کری و اوباما بازیچه این اهریمن بودند و خرسندم که آقای اوباما با کند رو ها با هم از میدان سیاست خارج میشوند بلی حق دارید ظریف هیچ شناختی از امریکا ندارد ولی فراموش نکنید با ادامه مذاکرات ملت ایران فهمید که شما هچ شناختی از اسلام
ندارد تازه نه تاریخ خوانده و نه به جغرافی ایران آشنا هستید کشوری که خود را آقای جهان مینامد نمیداند ایرانی کیست ما باید به کاخ سفید بگویم
مذاکره با ایران همانند درخواست اسب تروا از دشمن است امریکا تا از این حکومت فاحشه سیلی خدعه به شما نزده از او دور شوید شما اگر میدانستید
این حکومت میتواند عراق را برایتان حمام خون کند میفهمیدید تندرو کیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


مدارک کیلویی March 18, 2015 02:11 PM

بله اقایان سناتور ها اگر فهم داشت و سواد علمی معتبر که هیچ کدامشان ندارند یک شب وزیر دکتر و مهندس مرجع عظما/گوزما/ میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: