آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 24 اسفند ماه 1393 = 15-03 2015

علیرغم هشدارهای رفسنجانی؛ پسرش محکوم شد

دیگربان: سخنگوی قوه قضائیه از محکومیت مهدی هاشمی خبر داد. غلامحسین محسنی اژه‌ای گفته هاشمی به استناد ماده سه قانون تشدید مرتکبان ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری به حبس، جزای نقدی و انفصال محکوم شده است.

وی همچنین گفته که هاشمی درباره مسائل امنیتی هم محکوم شده است.

اژه‌ای افزوده پس از ابلاغ حکم٬ متهم و وکلایش ۲۰ روز فرصت دارند به رای صادره اعتراض کند.

خبرگزاری فارس ساعتی پیش از محکومیت مهدی هاشمی به ۱۵ سال حبس خبر داده است.

این خبرگزاری نوشته هاشمی به واسطه سه اتهام در پرونده‌اش به هفت٬ پنج و سه سال حبس محکوم شده است.


گزارش قبلی

خبرگزاری فارس: تمام سعی و تلاش‌ها برای عقب افتادن صدور حکم مهدی هاشمی از سوی اهرم‌های فشار رسانه‌ای و غیررسانه‌ای جواب نداده و این حکم بالاخره صادر شد اما چرا آقازاده جنجالی برای دریافت حکم به دادگاه نمی‌رود. مهدی هاشمی رفسنجانی برای ابلاغ حکم به دادگاه انقلاب احضار شده است و براساس اعلام مسئولان تنها تا پایان ساعت اداری فرصت دارد. متهم فقط تا پایان امروز مهلت دارد تا به دادگاه مراجعه کند.

این در حالیست که رفسنجانی روز سه شنبه گفته بود: ‌بدون هیچ دلیلی تعداد زیادی اتهام برای مهدی ‌درست کرده بودند، اما دادگاه تا به‌حال دلیلی برای جرم او ‌پیدا نکرده است.... نمی‌خواهم دخالت کنم.. من از اول به رهبری و رئیس قوه قضاییه و همه گفته‌ام ..حرف من با همه اینها این است که از بالا دستور ندهید و اگر از بالا دستور دادید، خلاف موازین قضایی و شرع است.

آخوند صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در واکنش به این سخنان رفسنجانی گفت: ‌برخی می‌گویند نمی‌خواهیم در کار قضایی دخالت کنیم’ اما با سخنان خود به نوعی دخالت می‌کنند، خصوصاً القای این نکته که ممکن است متهم تبرئه شود ولی به نحو دستوری او را محکوم کنند، این سخن خلاف و نشر آن قابل پیگیری است.




akbar March 15, 2015 05:00 PM

پدره رو کی دادگاه ایش میکنید
خیلی ها لابد تو نوبت اند
فقط برای خنده
لطفا جویای حال رحیمی هستیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


fereidoonsarmadi March 15, 2015 06:56 PM

مدت ۳۵سال است که همه اخوندها بدون استثنا خود وفرزندانشان ثروتهای ملی ومردمی را دزدیده اند اینها همه تاسال ۱۳۵۷ که غربیها شاه را برداشتند وخمینی رااوردند درمساجد وتخیه ها وقبرستانها یکمشت حلواخور وندری خوربودند و به دلارهای نفتی که دست پیداکردند بیرحمانه دزدیدند دکتر خزعلی درمورد ملا مهدوی کنی ودزدیهای بیکرانش اشاراتی کرد همه دزدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


akbar March 15, 2015 10:38 PM

فکر میکنید به آقا مهدی هم در زندان تجاوز میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: