آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 21 اسفند ماه 1393 = 12-03 2015

مذاکرات؛ فرانسه و آلمان: رژیم ایران باید تصمیم بگیرد

وزیر خارجه آلمان پس از دیدار با وزیر خارجه آمریکا گفت: این مساله کاملا روشن است که ما می خواهیم ببینیم دستیابی به بمب اتمی برای رژیم ایران غیرممکن باشد.

وزرای خارجه آمریکا و آلمان به این مساله اشاره کردند که علی رغم پیشرفت در مذاکرات هسته‌ای با رژیم ایران، هنوز نقاط اختلاف باقی مانده است.

اشتاین مایر تاکید کرد: پیشرفت قابل مشاهده بوده است. ولی بار دیگر، هر دوی ما متقاعد شده‌ایم که هنوز همه مواضع به طور کامل، به یکدیگر نزدیک نشده است. رژیم ایران اکنون باید در خصوص انتخاب‌های اساسی تصمیم بگیرد.

وی گفت: پیشرفت‌هایی در جریان دور آخر مذاکرات حاصل شده ولی من و جان کری هر دو بر این باوریم که موانعی وجود دارد که باید بر آن غلبه شود. رژیم ایران باید تحرک نشان دهد.


فرانسه: بايد تا 10روز ديگر تصمیم گرفته شود

دولت فرانسه تاکید کرد تصمیم گیری ها درباره توافق احتمالی هسته ای با رژیم ایران حداکثر باید تا 10روز دیگر گرفته شود.

سخنگوی دولت فرانسه روز چهارشنبه در کنفرانسی خبری گفت: مذاکرات هسته ای با رژیم ایران از جمله موضوعاتی بود که در نشست امروز شورای وزیران مطرح شد و در این باره رئیس جمهور گفت در نشست پاریس (شنبه گذشته) با حضور وزیران امور خارجه آمریکا، آلمان و انگلیس، درباره ادامه مذاکرات برای توافقنامه احتمالی با رژیم ایران توافق شد.

سخنگوی دولت فرانسه افزود: رئیس جمهور در این نشست بار دیگر تاکید کرد فرانسه همچنان بر موضع پیشین خود مبنی بر امضای توافقنامه ای محکم با رژیم ایران پابرجاست.

رئیس جمهور فرانسه همچنین تاکید کرد درباره توافق با رژیم ایران باید تا آخر هفته آینده یا حداکثر 10 روز دیگر تصمیم گیری شود.



omid March 12, 2015 08:03 AM

تعجبی ندارد که فرانسه نگران امضا توافق هسته ای هر چه زودتر با ملایان است آقا خمینی مهمان فرانسویها بود و ایر فرانس افتخار بردن امام به ایران را داشت غربیها فقط حقوق بشر را فقط برای خودشان میخواهند و حسابی ایران را میچاپند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: