آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 1 اسفند ماه 1393 = 20-02 2015

خبرگان؛ همه باید مطیع ولی امر باشند + فیلم

رادیو فرانسه: آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی در نماز جمعۀ تهران گفت: «افرادی باید در مجلس خبرگان انتخاب شوند که سراسر وجودشان اطاعت از ولی امر باشد». به گفتۀ وی انتخابی که بر مبنای اشتباه باشد «فاجعه‌ای عظیم خواهد بود».

آیت‌الله موحدی کرمانی گفت که اعضای مجلس خبرگان باید مطیع "ولی امر" باشند. عبارت "ولی امر مسلمین جهان" یکی از القابی است که معمولاً برای آیت‌الله خامنه‌ای به کار برده می‌شود. امام جمعۀ تهران بر اطاعت مردم از ولی فقیه نیز تأکید کرد.

آیت‌الله موحدی‌کرمانی دو روز قبل از نماز جمعه نیز در بارۀ انتخابات مجلس خبرگان گفته بود: «من نگرانم، اما این نگرانی در خصوص زمان زعامت رهبری فعلی نیست، چرا که هیچ خبرگانی در مقابل رهبر انقلاب هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اما مسئلۀ ما پس از آقاست... این که بعد از ایشان چه می خواهد بشود مهم است».

دورۀ پنجم انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز هفتم اسفند ماه سال ۱۳۹۴و همزمان با انتخابات مجلس دهم برگزار خواهد شد.




www.youtube.com/watch?v=P5lpD1jGlCM

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



کوروش February 21, 2015 09:30 PM

اين آخوند خروس نشان ديگه کيه ? آخوندک بايد بهت گفت تو با اين همه اطلاعات قوي که در امور جهاني داري حيف نيست که از هوش و ذکاوت تو استفاده نشه ?!
بابا عجله کن برو پيش اون ارباب اردنگت رهبرو بهش بگو که تو رو هر چه زود تر راهي سازمان ملل بکنه که بتوني آنجا مشاوره جهاني بدي وبشريت از علوم و تجربيات نيس در جهان تو استفاده بکنه ! بابا واله بخدا داره حق تو خورده ميشه ! حيف تو استعداد نيست که مونده تو ايران ?? و وقتشو همش داره با دستمال کشي رهبرش هدر ميده ??
آخه مردک آخوندک يکي نيس که بهت بگه راستي راستي خودت هم ميفهمي چي داري ميگي با اين چرت و پرت هات ?? برو يدفعه بشين و خودت به اين دري ورييات گوش بده ! بخدا خودت هم نمي فهمي چي داري زر ميزني ?? بابا تو ديگه کي هستي با اين همه معلومات ! واله به اون جنتي فسيل هم زکي گفتي ! خب امام جمعه دوزاري تو خودت که با اين حرفات و نصايح از داعشي ها هم داعشيتري ! مردک تو فکر کردي شما ها آخونداي شياد و دجال با اون حکومت جمهوري اسلاميتون بهتر از داعشي هاي امروز تو عراق و سوريه هستيد ?? که حالا تو داري خودتون رو از آنها مبرا ميدوني وبه آنها نفرين ميکني ! و بخودتون به به و چه چه ميگي ! شما آخوندا هاي خدانشناس و قاتل جمهوري اسلامي که با آن قتل ها وغارت ها واعدام ها و شکنجه ها و سنگ سارها و تجاوزها و زندان ها و تحديد و رعب ووحشت ها و نابودي حقوق بشرووو و ديگر کار هاي داعشيتون که از سي و شيش سال پيش با آن امام شياد ودروغگوو جنايتکار خود خميني در ايران آغاز بکار داعشي کرديد و تا بامروز هم ادامه داديد! و روي داعشي هاي امروز رو سفيد کرديد! مردک تو اگر يک جو شرف ووجدان داشتي اين حرف هارو ميزدي ?امام جمعه دوزاري دستمال کش ! جهت اطلاعت بهت بگم روزي نيست که آن رهبره داعشيت خامنه اي از طريق آخوند قصابش لاريجاني يک جوان اين مرز وبوم را با پرونده سازي هاي دروغين در سياه چال هاي خود اعدام نکند ! حالا تو آخوند بي سواد دوزاري اومدي و داري براي ريشه کني و نابودي داعشي ها در کشورهاي همسايه دست دعا بالا ميکني ! خدا دعاتو مستجاب کنه! ولي اگه خدايي هست يادت نره که بهش بگي حتما رييس کل داعشي ها رو هم که اسمش خامنه اي هست از يادش نبره ! آمين
کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: