آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 بهمن ماه 1393 = 19-02 2015

برخورد هواپیما با تانکر بنزین در مهرآباد+عکس

عصر روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1393 یک فروند هواپیمای RJ100 شرکت هواپیمایی ماهان هنگام پارک در فرودگاه مهرآباد با یک تانکر سوخت برخورد کرد.

به گزارش صبحانه، بر اساس اطلاعات منتشره در سایت مرجع هوانوردی و هوافضای پارسی، این هواپیما به شماره رجیستر EP-MOI با حدود 15.5 سال سن، دچار خسارت هایی شده و حتی نوک بال سمت چپ این هواپیما کنده شده است.

خوشبختانه به نظر می رسد علت سرعت کم دو وسیله نقلیه و تصادف جزیی رخ داده، کامیون حمل سوخت با مشکلی مواجه نشده است چراکه محموله چنین خودروهایی آنهم در فرودگاه مهمی چون مهرآباد، نباید با کوچکترین حادثه ای مواجه شود.

*************************************************



هلو February 19, 2015 05:51 PM

قبل از انقلاب هواپیمای ملی ایران یکی از بزرگترین افتخارات ایران بود۰ خلبانان ماهر و تحصیلکرده در بهترین مدارس خلبانی دنیا دست همه خلبانها حتی معلمهای خود را از پشت بسته بودند۰ هواپیماهای بویینگ غول پیکر را مثل یک پر بروی پیست مینشاندند بطوریکه همیشه مسافران خارجی برای آنها دست میزدند در حالیکه ایرانیها برایشان عادت شده بود۰ من هنوز هواپیمایی ندیدم که به آن راحتی فرود بیاید۰ امروز باید قبل از هر مسافرت داخلی یعنی برای یک یا دو ساعت پرواز دعا خواند یا نذر کرد یا رمل و اسطرلاب انداخت و اگر تصادف در هوا نباشد روی زمین است۰ والله خوبه مثلا مشروب نمیخورند وگرنه چه میشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: