آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 بهمن ماه 1393 = 17-02 2015

دروغ های خامنه ای در مورد اقلیت های مذهبی

زینت میرهاشمی

سربریدن 21 کارگر مصری توسط گروه داعش در نوار مرزی لیبی، موجی از تنفر و انزجار در سراسر جهان برانگیخت. همزمان حکومت همچون داعش در ایران یک هموطن بلوچ را به قتل رساند و حداقل 16 تن از بلوچهای اهل سنت را در هفته های اخیر دستگیر و آنها را برای وادار کردن به اعتراف دروغین مورد آزار و شکنجه قرار داد.

به برکت دیکتاتوری مذهبی، سرزمین ایران با وجود مذاهب گوناگون تبدیل به جهنمی برای دگراندیشان و هر کسی که دین حکومتی نداشته باشد، شده است. سردژخیم این جهنم، ضحاکی به نام خامنه ای است. کشتار بهائیان، مسیحیان، آزار اهل سنت، محروم کردن فرزندان بهائیان از تحصیل، گسترش تبعیض دینی و سرکوب همه کسانی که حکومت دینی را به نقد بکشند از جمله جنایات رژیم ولایت فقیه است. جمهوری اسلامی در زمینه نهادینه کردن سرکوب پیروان مذاهب دیگر، پدرخوانده داعش است.

خامنه ای در دیدار تعدادی از اقلیتهای مذهبی مجلس نشین و منتخب حکومت، به دروغ مدعی شد که «غیر مسلمانها» در ایران آزادند و هیچ آزاری بر آنها روا نمی شود.

خامنه ای فریبکار مدعی شد که «دنیای مسیحیت بداند که در کشور اسلامی این قدر رواداری نسبت به غیر مسلمانها هست». وی که علیه بدرفتاری نسبت به مسلمانان بینادگرا در کشورهای دیگر مانند آلمان موضع می گیرد، باز مدعی می شود که تعرض به «غیر مسلمان» در ایران «هیچ سابقه ای ندارد».

خامنه ای و انصارش به دلیل نقض حقوق بشر، حقوق اقلیتهای مذهبی و کشتار غیر مسلمانان مخالف ولایت اش باید در دادگاه بین المللی محاکمه شود. راه جلوگیری از گسترش جنگهای مذهبی، هرچه بیشتر ایزوله و مهار کردن حکومتهای بنیادگرای اسلامی مانند ایران در منطقه و جهان است.



کوروش February 18, 2015 01:43 AM

آرزو ودعاي هر روزه من از پروردگار اين است که اين جانيان وآدم کشان داعشي جمهوري اسلامي ايران امثال خامنه اي هاو دارو دسته او روزي درآينده نزديک در مقابل چشمان مردم ظلم ديده ايران در دادگاهاي رسمي وعلني و مردمي با اشده مجازات بخاطر اعمال داعشي آنها که در اين مدت سي وچند ساله اعمال شده است محاکمه کرده و مجازات شوند! و نه اينکه خداي نا کرده اين آخوند هاي خون آشام و دارو دسته جنايت کارآنها که دستشان به خون هزاران انسان بي گناه آلوده ميباشد به مرگ طبيعي فوت شوند! و به سزاي اعمال خود نرسند! ودر اينجا دو باره حاکميت جمهوري اسلامي و طرفداران جيره خوار اين افراد از موقعيت سواستفاده مجدد کرده و بعد از مرگ اين جانيان و شيادان از روي قرض ومقصود هميشگي با پول ملت عاجزو ناتوان و در بند براي اين موجودات خون آشام بارگاه وآرامگاهي آن چناني علم کنند( مثل آرامگاه خميني )و از آنها بتي ديگر بسازند! وحتي مردم ساده لوح را هم در بزنگاه هاي مختلف به زيارت آنها بکشانند! نه ما منتظر روزي هستيم که اين جانيان وخيانتکاران خدا نشناس در دادگاهاي عادلانه مقابل هزاران مادره داغ ديده که جوانانشان را بدون محاکمه به جوخه هاي مرگ سپرده اند ايستاده و پاسخ گو بوده ومجازات شوند! و آن روز عدالت که دور هم نيست بايداين گرگان درنده در لباس مذهب را که با نام خدا و دين اسلام اين همه ظلم و دروغ و بي عدالتي را در هرامور و موردي بر اين مردم ستم ديده ايران روا داشته اند در محکمه مردمي به سزاي اعمال خود برسانند!
کوروش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: