آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 بهمن ماه 1393 = 16-02 2015

جنگ گرگها؛ اتهامات اژه ای علیه معاون احمدی نژاد

دیگربان: غلامحسین محسنی اژه‌ای٬ سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد دریافت رشوه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی معاون اول محمود احمدی‌نژاد از داوود سرخوش برای این قوه محرز شده است.

آقای محسنی اژه‌ای افزوده برای قوه قضائیه محرز شده که محمدرضا رحیمی از طریق جابر ابدالی تحصیل «مال نامشروع» داشته و سایر اتهامات وی «پولشویی» و «شرکت در شبکه اختلاس» است.

رحیمی با رای شعبه ۱۱ دیوان عالی کشور به پنج سال و ۹۱ روز حبس و پرداخت دو میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان رد مال و یک میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شده است.

معاون اول احمدی‌نژاد پس از قطعی شدن حکم محکومیتش و آن‌طور که سخنگوی قوه قضائیه گفته بدنبال خودداری از معرفی خود به زندان اوین از سوی ماموران جلب و روانه زندان شده است.

دادستانی تهران روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت رحیمی در خانه خود و انتقال وی به زندان اوین خبر داده بود.

محسنی اژه‌ای هم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران به تشریح روند پرونده رحمیی پرداخته و گفته محمود احمدی‌نژاد از همان ابتدا مخالف رسیدگی به اتهامات معاون اول خود بود.

سخنگوی قوه قضائیه همچنین گفته ۱۷۰ نفری که رحیمی آنها را متهم به دریافت پول از جابر ابدالی کرده نماینده مجلس نیستند.

محسنی اژه‌ای در شرایطی این موضوع را تکذیب می‌کند که در دو هفته گذشته برخی نمایندگان محافظه‌کار به طور تلویحی دریافت پول از ابدالی را تائید کرده‌اند.


یکی از کارگزاران ارشد نظام راهی اوین شد

صداوسیمای رژیم: حکم حبس محمدرضا رحیمی اجرا و نامبرده امروز (یکشنبه) به زندان اوین معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران با توجه به قطعیت حکم محکومیت محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور سابق دائر بر تحمل پنج سال حبس، سرپرست اجرای احکام دادسرای کارکنان دولت، دستور اجرای حکم حبس را از طریق نیروی انتظامی صادر کرد.

بر این اساس ماموران پلیس امروز با حضور در محل سکونت محکوم علیه وی را فراخواندند و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده برای تحمل حبس به زندان اوین معرفی شد.








Mahsa February 16, 2015 08:25 PM

جالب اینجاست که این مفسد ودزد در دولت محمود احمدی نژاد تصدی سمت معاون اول با حکم احمدی نژاد ریاست ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی را نیز بر عهده داشت حالا بگردین دنبال پرتقال فروش به چه کسانی بخشیده ورشوه داده تا به اینجا رسیده خدای ظالمان داند خدای مظلومان در حال حاضر از خدایش چشم پوشی کرده زانوی عزلت را بغل کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: