آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 24 بهمن ماه 1393 = 13-02 2015

سپاه قدس؛ در حال فتح لانه های جاسوسی هستیم

اعتراف سپاه پاسداران به انجام اقدامات بی ثبات کننده در منطقه

جانشین فرمانده نیروی «قدس» سپاه گفته که سپاه پاسداران در حال فتح سرزمین‌های در اختیار «استکبار» است.

به گزارش دیگربان، پاسدار اسماعیل قاآنی افزوده جمهوری اسلامی در این سرزمین‌ها روز به روز در حال پیش‌روی است چراکه انقلاب اسلامی محدود با جغرافیا نیست.

کشور یمن آخرین مورد از برخی کشورهای منطقه است که جمهوری اسلامی مدعی فتح آنها شده است.

سرکردگان سپاه پاسداران با این اظهارات به صراحت کشورهای غربی و بویژه آمریکا را تهدید کرده‌اند چنانچه اقدامی علیه جمهوری اسلامی بگیرد٬ پاسخ آنها کیلومتر‌ها دورتر از مرز‌های ایران داده خواهد شد.

گروه انصار الله یمن (شبه نظامیان شیعه تحت امر سپاه پاسداران) امروز اعلام کرد که کارکنان سفارت آمریکا هنگام ترک یمن اموال و سلاح‌ها و اسناد خود را نابود کردند و این امر نشان می‌دهد که (سفارت) لانه‌ای جاسوسی بوده است.

آخوند احمد خاتمی نیز امروز در نماز جمعه تهران گفته: یمنی ها هم امروز می گویند: الموت لامریکا (مرگ بر آمریکا).

اینها همه در حالیست که سخنگوی پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) با اشاره به وقایع یمن گفته: رژیم ایران شاخکهایی در سراسر منطقه دارد که کمکی به ثبات منطقه نمی ‌کنند.

جان مک کین، سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا نیز روز یکشنبه در کنفرانس امنیتی مونیخ تاکید کرد که رژیم ایران یک چالش ژئوپلتیکی برای آمریکا در منطقه خاورمیانه است.



homa February 13, 2015 04:03 PM

اخه نه اینکه تابحال سفارتخانه های جمهوری اسلامی در خارج لانه جاسیوسی نبوده است ؟ نمونه رستوران میکونوس برلین وترورهای زنده یاد شاپور بختیار و فریدون فرخزاد و شهریار شفیق و س وسفارت اسرائیل در ارژانتین روکه رو نیست سنگ پای قزوینه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: