آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 23 بهمن ماه 1393 = 12-02 2015

سالگرد انقلاب؛ اعتراف به انزجار جوانان از رژیم

رویگردانی مردم و به خصوص جوانان از حکومت فاسد و تبهکار اسلامی چیزی نیست که کارگزاران رژیم بتوانند آن را بپوشانند.

سایت الف: به فراخور شغلم (عضو هیات علمی دانشگاه) و با عنایت به اینکه خود نیز دو پسر جوان داشته ، با جوانان نزدیک هستم و از بخشی از دغدغه های آنها خبردارم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نکات ذیل به ذهنم آمد که آن را در ذیل تقدیم میکنم .

- جوانان به دلیل اینکه پیرامون خود معدود افراد منافق و دروغگو را مشاهده می کنند که متاسفانه برخی از آنان ظاهراسلامی دارند ،کمتر به کسی اعتماد می کنند گزارش ما از دوران قاجار و پهلوی ، انقلاب و دفاع مقدس را کمتر قبول می کنند . بپذیریم این عزیزان با چشم آن دوران را ندیده اند لذا هرچه بیشتر به ما اعتماد پیدا کنند روایت ما را از این مقاطع بیشتر می پذیرند پس سعی کنیم دروغ نگوییم ، در بیان خود اغراق نداشته باشیم ، تهمت نزنیم ،آبروی کسی را نبرده و فحاشی نکنیم .

- جوانان به طور مرتب اخباری مبنی برتخلفات افتصادی را می شنوند که البته برخی از آنها کذب است ولی چون تکلیف این موارد زود مشخص نمی شود ( باید مجرم سریعا محاکمه شود چه آن کسی که احیانا تهمت بی جا زده و چه آن کسی که واقعا متخلف است ) امیدی به اجرای قانون و عدالت را ندارد برای مقابله با این چالش در زمینه مقابله با مفاسد اقتصادی فرقی بین انقلابیون و هم حزبی هایمان با دیگران قائل نبوده و همه در مقابل قانون یکسان باشند ، در رسیدگی به تخلفات سرعت و دقت کافی را داشته باشیم ( بنظر می رسد بررسی به تخلفات دست اندرکاران نظام بایستی با سرعت بیشتری انجام پذیرد ) آزادی رسانه ها نیز در این خصوص (به شرط رعایت قانون)کارساز است . بدیهی است بایستی فقط حفظ اصل نظام و منافع ملی خط قرمز باشد .

- جوانان به طور مرتب از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای در معرض شبهات دینی قراردارند . اجازه بیان آن را به راحتی ندارند . تعداد پاسخگویان به این شبهات که ارتباط دوستانه با جوانان دارند بسیار کم است . اکثریت این افراد در بهترین حالت به جوان از بالا (مثل پدر یا معلم) نگاه می کنند در حالی که بایستی به مانند دوست عمل کنند اکثریت این افراد انتظار دارند جوان به سراغشان برود در حالی که در تعالیم دینی آمده است پیامبراکرم (ص) طبیب دوار بطبه بودند (خود به دنبال بیمار می رفتند) برای نمونه ما چند عالم دینی داریم که با جوانان جلسه دوستانه گذاشته وبه آن ها اجازه طرح هرگونه شبهه از وجود خداوند متعال گرفته تا قران مجید و حضرت رسول اکرم (ص) وائمه اطهار و ولایت فقیه را بدهد) برای مقابله با این چالش حضور موثر (دوستانه بودن ،کمتر حرف زدن و بیشتر شنیدن ) بیش از پیش روحانیون درجمع جوانان در دانشگاه ، مدارس ،شبکه های مجازی بسیارکارساز است .



farah February 12, 2015 02:46 PM

جای تاسف داره که کسی عضوه هیت علمی دانشگاه است اینقدر افکار عقب افتاده دارد بطوری که حضور آخوند را در دانشگاه و مدارس توصیه میکند حتمن این هم از جنسه خودشان است جوانها نتنها از جمهوری نکبت اسلامی گذر کرده اند بلکه اسلام را با شناختش در این ۳۶ سال رها کرده اند و با واقیعت ها آشنا شده اند شما ها بروید دکان نون آواریتان را تبلیغ کنید که دست همتان رو شده است و بزودی باید ایران را به ایرانیان بسپارد زنده باد ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


فرامرز February 12, 2015 06:19 PM

در نظام فسادی چون جمهوری کلاشان و دزدان اسلامی، باید انتظار چنین عضو هیئت علمی را داشت اگر غیر از بود باید متعجب می شدید توصیه من به این عضو مثلا علمی دانشگاه اینست که بجای جوانان، جوانان کردن، کمی چشمانت را به روی واقعیت های بگشا، واقعیت هائی نظیر مذهب گریزی جوانان، فرار جوانان از کشور، گسترش اعتیاد، ترویج آسیب های اجتماعی، پناه بردن به ادیان و مذاهب دیگر در جوانان و هزاران معضل دیگر آخه اگر وجدان دارید که ندارید، یک نگاهی بکنید که این کشور را به چه روزگاری کشیدید یاد رفته بود که با اسلامگرایان نباید از وجدان سخنی گفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


مرگ بر استبداد، ننگ بر مستبد February 13, 2015 11:41 PM

خلط مبحث می کند تا خود را موجه جلوه دهند۰ حفظ اصل نظام با منافع ملی تناقض و تضاد اساسی دارد۰ تفاوت اصلی هم در حقوق بشر است که نظام برای آن ارزشی قائل نیست اما حفظ منافع ملی مردم ایران بدون رعایت حقوق شان چگونه ممکن است؟
خوشبختانه جوانان رژیم را خوب شناخته اند و به مسئولان حکومت حتی اگر پدرشان باشد اعتماد ندارند۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: