آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 19 بهمن ماه 1393 = 08-02 2015

کسی نمی‌تواند روی حرف رهبری حرفی بزند

یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: موافقت مقام معظم رهبری با توافقات هسته‌ای مانع از مخالفت افراد و چهره‌های سیاسی است و هیچ کس نمی‌تواند روی حرف ایشان حرف دیگری بزند.

خبرگزاری ایسنا: یک نماینده اصولگرای مجلس گفت: موافقت مقام معظم رهبری با توافقات هسته‌ای مانع از مخالفت افراد و چهره‌های سیاسی است و هیچ کس نمی‌تواند روی حرف ایشان حرف دیگری بزند.

حسین فتاحی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در حمایت از توافق احتمالی 1+5 با ایران گفت: هر آنچه که مقام معظم رهبری در دیدار امروز خود با فرماندهان نظامی و در دیدار با دیگر مسئولان در مقاطع زمانی مختلف بیان می‌کنند بر همه مسئولان لازم‌الاجراست و هیچ کس نمی‌تواند غیر از آن بیان کند.

نماینده مردم شهر بابک با اشاره به سخنان امروز مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نظامی گفت: تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌یی باید همچون قبل حفظ عزت و شرف ایرانیان را در تداوم و ایستادگی بر مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران ادامه دهند. مردم همواره در کنار نظام با سختی‌های مختلف ساخته و ولایت‌مدارانه پای ارزش‌های خود ایستادگی کردند. بنابراین باید عزت و پیشرفت و توسعه همه جانبه آنان مدنظر مسئولان اجرایی به ویژه تیم مذاکره کننده‌ی هسته‌یی باشد.

فتاحی تصریح کرد: در مباحث هسته‌ای پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌ایم و طبق کنوانسیون‌ها و قراردادهای بین‌المللی نیز همچنان به توسعه این فناوری ادامه خواهیم داد و هیچ کس نمی‌تواند جلوی جمهوری اسلامی ایران را بگیرد.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر این که تحریم‌های اقتصادی غرب بر ضد جمهوری اسلامی ایران باید کنار گذاشته شود تصریح کرد‌: کشورهای غربی جمهوری اسامی ایران را به بازی گرفته است بیش از 36 سال است که ایران را تحریم کرده‌اند و از همان روز هیچ تحریمی را برنداشتند. کشورهای غربی به خواسته‌ی خود رسیده‌اند ولی هیچ امتیازی را برای جمهوری اسلامی ایران در این حوزه قائل نبودند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد:‌ مسئولان دیپلماسی کشور باید هوشمندانه ادامه مذاکرات را دنبال کرده و متوجه باشند که طرف غربی بسیار حیله گر و بازیگر است. باید جلوی ضرر بیش از اندازه جمهوری اسلامی ایران در موضوع حذف تحریم‌های اقتصادی را گرفت.



homa February 8, 2015 12:35 PM

بیچاره شاه فقید علم کردن حزب رستاخیز حرف اول واخر با دیکتاتور رهبریست رئیس جمهور عروسک خیمه شب بازیست که طناب گردان ان بدست سیدعلی اخوند است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: