آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 18 بهمن ماه 1393 = 07-02 2015

داشتن چند ميليون بيکار، افتخار نيست

دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي ايران گفت: توسعه کشور و افزايش درآمد مردم در سرمايه‌گذاري و ارتباط با دنيا است. به گزارش ايسنا‌، غلامحسين کرباسچي دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي ايران در مراسم معرفي اعضاي شوراي استاني حزب کارگزاران سازندگي اردبيل با گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي و محکوميت اهانت به پيامبر(ص) توسط مجله فرانسوي، افزود‌: در اخلاق و رفتار اسلامي خيلي ناتوان هستيم و برخي اوقات چهره اي غير واقعي از اسلام را معرفي مي‌کنيم.

دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي با بيان خاطراتي از سفر رئيس‌جمهور مالي و درخواست او از‌ هاشمي‌رفسنجاني، تصريح کرد‌: به هيچ وجه‌ هاشمي‌رفسنجاني در مقابل اين درخواسته‌ها کوتاه نيامد، چرا‌که‌ هاشمي مخالف اشراف‌گرايي بود و درخواست رئيس‌جمهور مالي در اختصاص دويست هزار دلار براي تعمير مساجد در آن کشور، هشت ميليون دلار براي فرودگاه شهر و چهار ميليون دلار براي ديگر هزينه‌ها مورد پذيرش‌ هاشمي‌رفسنجاني قرار نگرفت.کرباسچي خاطرنشان کرد‌: در مقابل آنهايي که ‌هاشمي را متهم به اشراف‌گري مي‌کردند در يکي از کشورهاي آفريقايي پارلماني را با پول ايران احداث کرده و رئيس مجلس وقت ايران افتتاح آن را بر عهده داشت.

وي با بيان اينکه آمارهاي منتشرشده در زمينه‌هاي مختلف چه درست و چه غلط باعث سرشکستگي و نااميدي نسل جوان مي‌شود، تصريح کرد‌: داشتن چند ميليون بيکار در کشور افتخار نيست و نمي‌توان گفت به اهداف انقلاب اسلامي رسيده‌ايم.

کرباسچي با بيان اين‌ که اصلاح کشور تنها کار دولت و حکومت نيست و بايد همه افرادي که در انقلاب اسلامي نقش داشته‌اند، دست بکار شوند، خاطرنشان کرد: در بحث يارانه، فراواني بودجه در کشور و عدم توجه به مصالح مردم برنامه صحيحي نبود و خوشايند نيست که پس از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامي شاهد چنين وضعي در جامعه باشيم.

شهردار اسبق تهران گفت‌: در ده سال گذشته با اهدافي که با آن کاري نداريم به ذخاير ارزي کشور بي توجهي شد.

دبيرکل حزب کارگزاران سازندگي ايران با بيان اين‌که در اخلاق اسلامي و نوع برخوردهايمان بايد توجه ويژه‌اي داشته باشيم، افزود‌: حضرت امير (ع) وقتي خليفه‌اي که حقش را از بين برده بود، فوت کرد تبريک نگفت و خوشحال نشد، ولي متاسفانه برخي افراد در کشور از فوت خليفه کشوري ديگر احساس خوشحالي مي‌کنند و که اين کار دور از اخلاق اسلامي است.وي مبارزات قبل از انقلاب را مبارزات ايدئولوژيک دانست و تصريح کرد‌: در آغاز انقلاب حرف‌هايمان حرف‌هاي سياسي و تشکيلاتي بود تا نظام تثبيت شود، ولي اکنون زماني است که بايد از اين مرحله عبور کنيم.

کرباسچي با بيان اين‌که يک نظام وقتي مي‌تواند مورد توجه مردم باشد که بعد از حرف‌هاي سياسي، کارآمدي داشته باشد، خاطرنشان کرد‌: توقع نداريم حکومت و دولت ميان مردم پول تقسيم کند، چراکه اين راه و روش درست اداره کشور نيست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: