آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 بهمن ماه 1393 = 06-02 2015

آمریکا؛ تهدید رژیم تهران بیشتر از داعش است

یک سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکا تهدید رژیم تهران برای کشورش را بیشتر از داعش دانست و گفت: رژیم ایران با برنامه اتمی اش بزرگترین تهدیدی است که در تمام عمرم به یاد دارم.

سناتور لیندزی گراهام در یک مصاحبه رادیويی در پاسخ به سئوالی در مورد نقش رژیم تهران در وقایع اخیر آرژانتین و تحولات خاورمیانه گفت: این رژیم هم اکنون در چهار کشور منطقه حضور دارد و حتی در آمریکای لاتین دخالت می کند.

وی در مورد مذاکرات هسته ای نیز گفت: چه دلیلی دارد که با این رژیم حامی تروریسم که بدنبال ساخت بمب اتمی است، مماشات کرد. چرا نباید به آنها بگوییم که ما دیگر حاضر به گفتگو با شما نیستیم مگر اینکه شما ساخت تسلیحات اتمی و ادامه بی ‌ثباتی در منطقه را متوقف کنید.

سناتور گراهام در ادامه گفت: اوباما با سیاست مماشات خود در قبال رژیم ایران درب جهنم را بروی خاورمیانه باز می ‌کند و منطقه را وارد یک مسابقه تسلیحاتی خواهد کرد.


تهدید فوری رژیم ایران و داعش

اشتون کارتر که از سوی باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا برای تصدی پست وزیر دفاع آمریکا پیشنهاد شده است، رژیم ایران و داعش را دو تهدید فوری منافع آمریکا در خاورمیانه دانست.

به گزارش رادیو آمریکا، نامزد پست وزارت دفاع آمریکا که روز چهارشنبه ۴ فوریه در کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا حاضر شده بود، گفت: امروز دو تهدید فوری در خاورمیانه متوجه منافع آمریکاست؛ داعش و رژیم ایران.

اشتون کارتر نقش رژیم ایران در تمام منطقه را یک مساله بغرنج جدی توصیف کرد و گفت: تهدید رژیم ایران برای خاورمیانه به اندازه تهدید داعش است که آمریکا باید با آنها مقابله کند.




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: