آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 17 بهمن ماه 1393 = 06-02 2015

راه‌اندازی اینترنت ملی در دهه فجر

نماینده رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی اینترنت ملی در دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین آذین امشب در جلسه مشترک شورای اداری و مثلث توسعه شهرستان رفسنجان با اشاره به نقش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: این وزارتخانه در عرصه‌های مختلف توسعه کشور نقش به‌سزایی دارد.

وی بیان داشت: عدم توسعه زیرساخت‌ها موجب بروز مشکلاتی است، فناوری اطلاعات در امور گمرکی، پرونده‌های الکترونیکی، بیمه سلامت، شبکه‌های اطلاع‌رسانی بازار بورس وسرمایه، الکترونیکی کردن ثبت اسناد و املاک و ... کارها را ساده‌تر و سریع‌تر پیش می‌برد.

آذین افزود: بخش زیادی از کالاهای قاچاقی که وارد کشور می‌شود توسط همین امر استعلام و جلوی آن گرفته می‌شود.

وی با بیان اینکه از مدتی قبل سامانه الکترونیک برای قاچاق کالا راه اندازی شده است، عنوان کرد: 30 درصد جلوی قاچاق‌ها گرفته شده و این امر نشان از اهمیت زیرساخت‌ها دارد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: اینترنت ملی در دهه فجر راه‌اندازی می‌شود.

آذین خاطرنشان کرد: در حال حاضر به‌دلیل عدم وجود سامانه تنها 50 درصد مالیات‌ها دریافت می‌شود در حالی که 50 درصد فرار مالیاتی است.

وی تصریح کرد: در سه مقوله توسعه زیرساخت‌های روستایی، نسل سوم تلفن همراه در رفسنجان و افزایش کیفیت پهنای باند خواستار رسیدگی هستیم که هم در تسریع اجرای امور وهم بهبود ارائه خدمات به مردم نقش دارند.

این نماینده مجلس متذکر شد: امیدواریم با همکاری دولت تدبیر و امید و مجلس بتوانیم برای توسعه کشور، استان و شهرستان‌های رفسنجان و انار گام برداریم.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: