آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 3 بهمن ماه 1393 = 23-01 2015

پاسداران: کشیدن کاریکاتور سگان مسئول در آمریکا

فرمانده سپاه استان ایلام گفت: چرا مسلمانان برای کشیدن کاریکاتور سگان مسئول آمریکا مسابقه برگزار نمی کند؟

به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز سردا حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران در زمان جنگ نمی توانستند از خود در برابر هجوم دشمن ایستادگی بکنند چون سنگری برای حفاظت از جان خود نداشتند.

وی با اشاره به رشادت های شهید آوینی بیان داشت: شهید آوینی یکی از مستند سازان دفاع مقدس بود که اخلاق و رفتارش مثال زدنی نبود.

سردا حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خطاب به خبرنگاران گفت: شما خبرنگاران نقش نظارتی در جامعه را ایفا می کنید، تمام کارهای دولت ها را می توانید مورد بررسی قرار دهید.

سید صادق حسینی در ادامه افزود: دنیای امروز دنیای انفجار رسانه ای است چون کوچکترین خبر به تمام دنیا انعکاس پیدا می کند و همین امر نشانه دهنده قوی بودن عملکرد رسانه ای است.

وی اظهار کرد: دشمنان جهان اسلام شریان و جریان های را پیش گرفته اند که می خواهند دین اسلام را دین تروریست بخوانند، چون اسلام منافع استکبار را به خطر انداخته و باعث جلوگیری ستمگران و ظالمان شده اند.

فرمانده سپاه استان ایلام با اشاره به اتفاقات اخیر که علیه اسلام صورت گرفته است تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) جامعه را به برادری و اخوت می خواند حتی اگر جنگی صورت می گرفت از سر ناچاری اتفاق می افتاد.

وی با تاکید بر بیان امام راحل که فرمود: اگر هر مسلمان یک لیوان آب بریزد مستکبران و کافران را آب خواهد برد عنوان کرد: با وحدت، مسلمانان می تواند هر کاری را انجام دهند و سفیران فرانسه را از سفارت خانه ها بیرون کنند.

سردار حسینی گفت: هنوز یادمان نرفته که چند سال پیش فرانسه چطور از تروریست حمایت می کرد و چطور با بی احترامی دانشجویان مسلمان با حجاب را از دانشگاه اخراج کردند، پس باید از مسلمانان از توان اسلام برای مقابله با تروریست استفاده کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تاکید کرد: اگر مسئولین و رهبران جهان اسلام در برابر چنین توهینی که به پیامبر ایلام شده است سکوت کنند فرقی با پادشاه عربستان ندارند.

وی تصریح کرد: چرا مسلمانان برای کشیدن کاریکاتور سگان مسئول آمریکا و اسرائیل مسابقه برگزار نمی کند؟

سید صادق حسینی فرمانده سپاه استان ایلام اذعان کرد: غرب باید آزادی بیان را به دو گونه اعلام کند آزادی بیانی که به نفع خودشان است و آزادی بیانی که به ضرر خودشان است را توهین و خفقان اعلام کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: