آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 28 دی ماه 1393 = 18-01 2015

اعزام دانشجویان دانشگاه مشهد به راهیان گور

سپاه نیوز:مسئول کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورمشهد از اعزام ۳۲۰ دانشجو به ارودوی زیارتی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.
به گزارش سپاه نیوز؛ احسان عاطفی با بیان این نکته که اعزام دانشجویی ما در سال 93 نسبت یه سال 1392 دارای افزایشی 40 درصدی بوده است، گفت: در برنامه اعزام دانشجویی خود در راهیان نور سال جاری در میان خواهران، 80 نفر بیش از دور قبل اعزام به کربلای ایران را خواهیم داشت.
وی افزود: در میان برادران نیز اعزام دانشجویی با افزایش 20 نفری روبه رو شده است که در مجموع 100 نفر بیش از سال گذشته به راهیان نور دانشجویی اعزام می شوند.
مسئول کانون دفاع مقدس بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد در ادامه با اشاره به اهمیت این سفر خاطرشان کرد: از میان جمعیت 320 نفره اعزامی به راهیان نور امسال تعداد 240 نفر خواهر و حدود 80 نفر برادر هستند.
عاطفی با اشاره به تاریخ اعزام برادران گفت: برادران در بامداد ششم بهمن ماه با قطار به سمت جنوب حرکت خواهند کرد و پس از توقفی کوتاه در تهران به مقصد اهواز، تهران را ترک و پس از زیارت مناطق کربلای ایران، 10 بهمن پس از زیارت مسجد جمکران به سمت مشهد حرکت خواهند کرد.
وی ادامه داد: برنامه سفر خواهران نیز به همین شکل انجام می‌شود با این تفاوت که خواهران بامداد 12 بهمن از مشهد حرکت و پس از زیارت کربلای ایران در بازگشت به زیارت مسجد جمکران و در نهایت 18 بهمن ماه به مشهد الرضا(ع) بازخواهند گشت.
این فعال دانشجویی با اشاره به برنامه های فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد در سفر راهیان نور بیان داشت: به دلیل قرار گرفتن اکثر نیروهای فعال دانشجویی در ایام امتحانات، در حال حاضر عمده برنامه ریزی برنامه‌های فرهنگی را منوط به ایام نزدیک به سفر راهیان نور کرده‌ایم.
عاطفی از وجود راویان مجرب در سفر راهیان نور خواهران خبر داد و گفت: تلاش داریم در سفر برادران نیز از وجود راویان مجرب در مسیر و یا در مناطق استفاده کنیم؛ اما برای سفر راهیان نور خواهران راویان خوبی از سوی مسئولان بسیج دانشجویی هماهنگ شده اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: