آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 دی ماه 1393 = 06-01 2015

برداشت۱۸ میلیاردی دیگر از صندوق توسعه

نماینده تهران با انتقاد از هجمه‌های که درباره برداشت غیرقانونی از صندوق‌ توسعه‌ ملی به مجلس شده بود، گفت: یک گزارش برداشت ۱۸ میلیارد دلاری نیز داریم که ابعاد آن مبهم است.

الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) طی تذکری با استناد به ماده ۲۴ و ۲۳۶ آئین‌نامه داخلی مجلس، گفت: در اردیبهشت ماه گزارشی ارائه و کمیسیون بودجه مکلف شد در مورد برداشت ۴.۱ میلیارد دلاری دولت از صندوق توسعه ملی بررسی و اظهار نظر کند.

وی افزود: در همان زمان نمایندگان دولت و کمیسیون در جلسه‌ای بر این برداشت از صندوق توسعه ملی صحه گذاشتند؛ نماینده دولت در آن جلسه اذعان کرد که برداشت ۴.۱ میلیارد دلاری از این صندوق سبب افزایش نقدینگی در کشور در پایان سال ۹۲ شد، بنابراین کمیسیون به وظیفه خود عمل کرد و گزارش را برای ارائه به صحن تقدیم کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس: وقتی گزارش ارائه شد مجلس مورد حمله قرار گرفت و از سوی معاون اول رئیس جمهور و سخنگوی دولت تهدید شد در حالی که توجه نداشتند که این نه اولین بار است و نه آخرین بار که مجلس مورد هجمه قرار می‌گیرد؛ ما تقاضا داریم این گزارش مورد بررسی قرار بگیرد که در اینصورت تخلف دولت ثابت خواهد شد.

نادران با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت که گفته بود دولت پول از صندوق توسعه برداشت نکرده است؟، خطاب به سخنگوی دولت گفت:شما جایگاه مجلس را رفیع می‌خوانید در حالی گزارش آنرا کذب می‌خوانید و مجلس را به توپ می‌بندید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه همچنین گفت: یک گزارش برداشت ۱۸ میلیارد دلاری نیز داریم که ابعاد آن مبهم است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران گفت: بنده قبلا هم گفته‌‌ام هیچ تخلفی در کاری که کمیسیون انجام داد نیست و پس از صحبت میان نمایندگان دولت و اعضای کمیسیون صحت کار کمیسیون محرز شد و یک بند از تفاهم نمایندگان دولت و مجلس هم این است که گزارش دیوان صحیح است؛

وی با بیان اینکه آقایان(مسئولان دولتی) خارج از مسائل قانونی عمل نکنند و مجلس را هم تهدید نکنند"، گفت: این کارها بی‌ربط است، کار مجلس نظارت است و گزارش دیوان در کمیسیون بررسی شده و در صحن علنی مجلس هم خوانده شده است.



Dariush January 6, 2015 01:50 PM

در یک سال گذشته، ۱۸ میلیارد دلار دزدی اینجا، ۲۷ میلیارد دلار مشهد، ۱۲۰ میلیارد دلار در ترکیه = ۱۶۵ میلیارد دلار (روحت را خمینی!) و این سوال را پیش می‌آ‌ورد که آیا آخوندها در حال فرار هستند؟ در کشور‌های غربی اجازه اینکه آب خوش از گلوی شما‌ها پائین برود را نخواهیم داد، به فلسطین خراب شده بروید!

گزارش یا اعتراض به این نظر


حقیقتگو January 6, 2015 02:28 PM

بله وظیفه مجلس داعش شیعه که دربست متعلق برادران لاریحانی و شرکاء است اینه که مانند پنگه و بادبزن های منقل کبابی ها عمل کنند و دود روغن دمبه که روی ذغال می چکد که همان برداشت های میلیاردی از صندوق های متعلق به خانواده لاریحانی باشد رو توسط خبرگذاری هاشون "پنگه و باد بزن هاشون" که مانند دود کبابه رو برای گرسنه گان "فقیران" در فضای ایران پخش کنن و گرسنگان " یارانه خوران و وفقرا" رو برعلیه کباب خوران مافیای آخوندی " دولت" بشورانند ومافیای ولایت فقیه هم در پشت دودها پنهان شوند و دلارها رو کیسه کنن ! بله یه چند میلیاردی دیروز برداشت کردن یه چند میلیاردی دو روز پیش یه چند میلیاردی هم ده روز پیش یالله آخوند بنفش جواب بده به لاریجانی ها که با این میلیاردها مال متعلق به جیب های لاریجانی ها چه کردی ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: