آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 10 آذر ماه 1393 = 01-12 2014

محمد رسول الماسیه: طلبه های چینی در راه ایران

معاون انجمن اسلامی چین اعزام طلبه های چینی برای تحصیل و گروه رسانه ای مسلمان به ایران جهت تهیه گزارش از فرهنگ اصیل کشورمان را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، «بدرالدین گو چن جن» در دیدار با رایزن فرهنگی ایران در پکن اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی لازم است تا تعدادی از طلبه های چینی به ایران اعزام شوند و به فراگیری فنون و معارف تخصصی اسلام بپردازند.

بر اساس گزارش سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رایزن فرهنگی ایران در پکن نیز در این دیدار به رویکرد جامعة المصطفی العالمیه(ص) برای پرورش دانش پژوه، دانشجو و طلبه اشاره کرد و گفت: جامعة المصطفی جزو مراکز دانشگاهی بزرگ ایران محسوب می شود که ویژه طلبه های غیر ایرانی از سراسر جهان به فعالیت می پردازد.

«محمد رسول الماسیه» افزود: همکاری های لازم رایزنی فرهنگی ایران در چین برای برنامه های مختلف از جمله قرآنی و آموزشی صورت خواهد گرفت.



سام December 1, 2014 04:39 PM

بادرود: درطی گذشت این 36 سال ازاشغال ایران توسط ملاهای جنایتکاروبیسواد دولت کمونیستی چین با درایت توانست ازبیکفایتی حکام یاغی وداعش بنیان نهایت بهره ازاین آب گل آلوده درزمینه اقتصادی شاه ماهی صید کند، بدین ترتیب که آنها با آگاهی کامل از اوضاع بسیاربداقتصادی مردم ایران توانستند درنهایت نبض بازارپررونق تهران را بدست اورده بنحویکه،زباله های بی مصرف خود را به مرورجایگزین کالاهایی که درخود ایران تولید میگردید کردند واینگونه آنها با این تدبیرتوانستند تغریبا تمامی کارخانه جات تولیدی ایران را توسط حاکمان فاسد جمهوری اسلامی نابود سازند بهرحال در بخش مذهبی هم آنها احتمالا دریافته اند که ملاها بدون کاروفعالیت کلید داربانک مرکزی هستند بنابراین طبیعی بنظر میرسد که ما زین پس باید شاهد تردد ملاهای چشم بادامی چینی درتمامی معابر شهرها باشیم پاینده ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: