آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 آبان ماه 1393 = 18-11 2014

آمریکايیهای نامرد در عمان جام زهر تعارف کردند!

پاسدار صفارهرندی٬ مشاور فرهنگی فرمانده سپاه پاسداران، مذاکرات هسته ای اخیر در عمان را «بسیار تلخ» دانسته و گفته آمریکایی‌ها در این مذاکرات «نامردی» کرده‌اند.

صفارهرندی افزوده مذاکره‌کنندگان جمهوری اسلامی به خاطر «نامردی» آمریکا در مذاکرات مسقط با «ناراحتی» به تهران بازگشتند٬ اما مذاکرات هنوز به پایان خط نرسیده است. وی در عین حال مذاکرات این هفته وین را چندان امید‌وارکننده ندانسته و گفته در این دور مذاکرات نیز اتفاق «مطلوبی» رخ نخواهد داد.

براساس برخی گزارش‌ها، آمریکا طرحی هشت صفحه‌ای در مذاکرات مسقط ارائه کرده که با خشم مقام‌های جمهوری اسلامی مواجه شده است.

به گزارش دیگربان، برخی از این مقامات پس از مذاکرات مسقط گفته‌اند مسئولیت شکست مذاکرات هسته ای برعهده آمریکا خواهد بود.



م.عطائی November 18, 2014 05:28 PM

منظور این بابا از نامردی اینه که حسین جون بهشون قول داده بود اگه یکم کوتاه بیان , امریکا هم دیگه براشون مشکل درست نمیکنه و این رژیم میتونه با خیال راحت به ادامه چپاول و جنایات خودش برسه, ولی ایندفعه گفته با وجود جمهوریخواه ها دیگه این قضیه دست خودش نیست و باید اونها رو هم یکجوری راضی کرد مردم ایران, آگاه باشید, نه آمریکا و نه هیچ کشور دیگه به فکر مملکت و مردم ما نیست فصل زمستان از راه رسیده و با وجود تحریمهای روسیه, اروپا به شدت به گاز ایران نیازمند است ٤٠ سال پیش,آمریکا و چین و روسیه و اروپا و کشورهای عربی برای جلوگیری از ابر قدرت شدن ایران متحد شدند و چنین کردند با ما که میبینیم تا ما خودمان به پا نخیزیم, هرگز اجازه نخواهند داد که با رفتن این رژیم ایران دوباره جان بگیرد, بلکه تنها خطر تهدید خارجی این رژیم را برطرف میکنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


ghasem November 18, 2014 06:02 PM

شما با چه مجوزی ملت ایران را به این فلاکت کشیداید آیا برای این کارهای احمقانه از ملت ایران اجازه گرفتید حالا هم میگوید که آمریکایها نامردی میکنند شما نمیفهمید چرا چون آمریکایها مصالح مردم خودشان را در نظر میگیرند و بر أساس ان پیش میروند چیزی که شما هیچ درکی از ان ندارید و برای شما ملت ایران حقی ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: