آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 27 آبان ماه 1393 = 18-11 2014

تفکر بسیجی قدرت نرم جمهوری اسلامی است

ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: تفکر بسیجی قدرت نرم جمهوری اسلامی است و روحیه ولایت محور بسیجی باید در تمامی بخش های جامعه نهادیه شود.

سرهنگ «مجید احمد جعفری» روز سه شنبه در نشست خبری هفته بسیج در ساوه افزود:

بسیج با حضور موثر خود در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در عرصه های متعدد کارنامه درخشانی به یادگار گذاشته است.

وی گفت: بسیج حاصل تفکر ناب حضرت امام خمینی (ره) در 35 سال قبل است و این نهاد عظیم مردمی به عنوان سرمایه ای ارزشمند توانسته در عرصه های مختلف حضوری پررنگ داشته و با اقتدار و صلابت در برابر دشمنان این نظام ایستادگی کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: آرامش امروز جامعه مرهون تلاش ها و خدمات شایسته ای است که بسیج در دوران های مختلف برای کشور انجام داده است.

جعفری افزود: دیدار با امام جمعه، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اردوی زیارتی، همایش بزرگ بسیجیان، گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات قرآنی از مهم ترین برنامه های این هفته است.

وی افزود: بسیج 184 برنامه در زمینه های مختلف تربیتی، تفریحی، سیاحتی، دینی و فرهنگی در قالب برگزاری یادواره شهدا، مسابقات ورزشی، راهیان نور، برنامه علمی در فضای مجازی، اردوهای هجرت دانش آموزی و کلاس های آموزشی در سال جاری اجرا می کند.

هفته بسیج از (29 آبان ماه تا پنجم آذرماه ) تعیین شده است



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: