آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 26 آبان ماه 1393 = 17-11 2014

اجرای اقتصاد مقاومتی میدان نبرد با دشمن است

رئیس سازمان جهاد سازندگی مازندران گفت: اجرای اقتصاد مقاومتی میدان جدید نبرد با دشمن است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، دلاور حیدرپور پیش از ظهر امروز در گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در سالن جهاد کشاورزی مازندران، اظهار داشت: رزمندگان و ایثارگران تلاش کردند که هشت سال دفاع مقدس را با پیروزی به سر ببریم.

وی با اعلام اینکه برگزاری همایش برای دفاع مقدس یادآوری دوران حماسه‌آفرینی رزمندگان است، تصریح کرد: بزرگداشت این روزها برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را لمس نکرد امری ضروری است.

رئیس سازمان جهاد سازندگی مازندران خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با نیروی ایمان همه دنیا را به زانو درآورد.

این مسئول با اشاره به فرمان‌های اثرگذار امام خمینی(ره) در دوران جنگ، بیان داشت: فرمان‌های امام(ره) با نیروی ایمان اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه روحیه ایمان و ایثار سبب به زانو درآوردن دنیا در برابر کشور شد، ادامه داد: جنگ بر ضد کشور ما تمام نشد و دشمن در قالب جنگ فرهنگی به سراغ کشور ما آمد.

حیدرپور تاکید کرد: برگزاری این جلسات سبب انتقال اهداف و رشادت‌های رزمندگان به نسل جدید می‌شود و زمینه احیای فرهنگ دفاع مقدس می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه با آرمان‌های شهدا فاصله داریم، افزود: باید اقداماتی در برنامه کاری ما قرار گیرد که اهداف امام و شهدا را پیگیری و اجرایی کنیم.

رئیس سازمان جهاد سازندگی مازندران با اشاره به فرمان اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، یادآور شد: اجرای این طرح در راستای مبارزه با دشمن است و باید تلاش کنیم این طرح در کشور به خوبی اجرایی شود.

وی در پایان یادآور شد: یادآوری دوران دفاع مقدس زمینه‌ساز اجرای کردن اهداف شهدا می‌شود.



ghasem November 17, 2014 03:31 PM

آقا مسولین جمهوری ولایت وقیح سالهاست که اقتصاد مقاومتی را با دزدی و چپاول ثروت مردم شروع کردند شما نگران نباشید با این کارهایشان حتما پشت دشمن را به خاک میزنند اخ ببخشید یادم رفته که رهبر گفته بود دیگر کشش ندهید و اجازه دهید که این مردان خدا به دزدیهای خود ادامه بدن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: