آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 19 آبان ماه 1393 = 10-11 2014

سرکرده بسیج نظریه پرداز ترورشده را تهدید کرد

نقدی در واکنش به اظهارات حجاریان درباره عاشورا: بسیج سکوت نخواهد کرد

محمدرضا نقدی٬ رئیس سازمان بسیج اعلام کرده بسیج نمی‌تواند در مقابل نسبت‌های «ناروایی» که به عاشورا داده می‌شود سکوت کند.

آقای نقدی گفته بسیج با هیچ جریان٬ گروهی و شخصی درباره مسائل نظام و اسلام «رو دربایستی» ندارد و پاسخ نسبت‌های «ناروا» به «عاشورا» را خواهد داد.

به گزارش دیگربان، این اظهارات فرمانده بسیج در واکنش به اظهار عقیده سعید حجاریان مبنی بر اینکه پس از وقایع عاشورا٬ رفتار امامان شیعه «عقلانی» شد٬ بیان شده است.

اظهارات آقای حجاریان در دو هفته اخیر با خشم گروهی از محافظه‌کاران مواجه شده به طوری که گروهی از آن‌ها در سخنرانی‌ها و یادداشت‌های خود پاسخ این اظهارات را داده‌اند.

سعید حجاریان سال‌ها پیش به خاطر اظهار‌نظر‌هایی از این قیبل در حوزه سیاست٬ فرهنگ و جامعه از سوی گروهی از محافظه‌کاران تندرو ترور شد٬ اما از این ترور جان به در برد.



عباس November 10, 2014 07:26 PM

مشکل اصلی نظام با کسانی که به دین اسلام و شیعه حمله می کنند به مانند این است که کسی بیاید و مغازه کسی را برهم زند و همه اجناس آن مغازه را از قفسه بندی ها به سویی پرتاب کند اسلام و دین مغازه روحانیت شیعه است و همه درآمد خود را سالهاست از این راه در می آورند اکنون در عصر جمهوری اسلامی با در دست داشتن خزانه کشور دیگر احتیاجی به درست درازی مقابل مردم ایران را ندارند ولی مشروعیت و درستی همه کارهایشان را هم از همین راه تأمین می کنند از دست دادن خزانه کشور ایران با درآمد بزرگ نفتی که با درآمد یک سال آن می توان همه مردم ایران را از فقر بیرون برد برای آقایان کابوسی وحشتناک است از دست دادن این زندگی اشرافی و بدون دردسر را همه انسانها نمی توانند تحمل کنند و برای حفظ آن به همه کاری دست خواهند زد در راه اسلام مجاهدت کنید تا آقایان پولدارتر شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: