آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 15 آبان ماه 1393 = 06-11 2014

روحانی از مجلس ولایت ناامید شده است

بهارنیوز: عابد فتاحی نماینده اصلاح‌طلب مجلس با بیان اینکه ظاهرا دولت تمرکز خود را بر مجلس آینده قرار داده و از این مجلس ناامید است، تصریح کرد: متأسفانه آنچه شاهد هستیم این است که دولت نمایندگان حامی خود را رها کرده است و مدیران دولت روحانی حتی در استان‌ها هم پاسخگوی تلفن نمایندگان نیستند، لذا از آقای روحانی می‌خواهیم که در جریان این موضوعات باشد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: برخی مدیران دولت اصلا جواب تلفن‌های بنده را هم نمی‌دهند و حتی زمانی‌ که به اداره‌ها می‌روم می‌گویند که مدیر نیست و مدیر اداره هم خودش را به ما نمایندگان نشان نمی‌دهد که این زیبنده نمایندگان نیست. از امروز تا خرداد 95 حدود یک سال و نیم از عمر مجلس نهم باقی مانده است و ما انتظار توجه بیشتری از دولت به نمایندگان داریم.

فتاحی تصریح کرد: بنده به عنوان یک نماینده مستقل در مجلس حضور دارم و همیشه درد این را دارم که مشکلات کشور و دولت بر طرف شود، هرچند که تاکنون حتی یک نفر از دولتی‌ها نیز به سراغ من نیامده که بپرسد مشکلات دولت در مجلس و مشکلات حوزه انتخابیه‌ام چیست و متأسفانه باید بگویم که تنها مدیرانی که جواب تماس‌های من را می‌دهند مدیرانی هستند که از دولت قبل عوض نشدند و سایر مدیران درب‌های جلسات و اتاق‌های خود را به روی ما بسته‌اند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: