آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 22 مهر ماه 1393 = 14-10 2014

انتشار نخستین تصاویر داعش از داخل کوبانی

به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس، رئیس جمهور فرانسه امروز با اشاره به وضعیت اضطراری در شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه گفت: ترکیه قطعا باید مرزهای خود را برای کمک به کوبانی باز کند و مانع از سقوط این شهر مصیبت زده بدست نیروهای داعش شود.

این در حالیست که ارتش ترکیه صبح امروز مواضع کردهای پ ک ک را در مرز عراق بمباران کرد. یک مقام پ ک ک با انتقاد شدید از سیاستهای دولت آنکارا گفت: حزب حاکم ترکیه مسئول آن چیزی است که هم اکنون در کوبانی روی می‌دهد.

از سوی دیگر نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه کشورش تمایلی به ماجراجویی ندارد، بشدت به حزب اتحاد دموکراتیک کردهای سوریه حمله کرد و مدعی شد که این حزب ساکنان کوبانی را شکنجه کرده است.

در همین حال داعش برای نخسین بار از زمان آغاز حمله این گروه برای تصرف شهر کوبانی، تصاویری از جنگ شهری داخل این شهر را منتشر کرد. در این تصاویر صحنه هایی از اعدام پیشمرگه های کرد که به دست داعش اسیر شده اند نیز وجود دارد. طبق اعلام سازمان ملل هم اکنون بیش از 700 شهروند کوبانی غالبا کهنسال داخل این شهر هستند.

صدها پیشمرگه کرد از 4 هفته پیش در برابر حملات داعش برای تصرف شهر کوبانی مقاومت می کنند. مقاومت مردمی در کوبانی توانسته جلوی پیشروی داعش را بگیرد، اما در روزهای گذشته داعش توانسته کنترل نیمی از شهر را به دست بگیرد.

***********************************************



sam October 14, 2014 01:35 PM

مرگ بر اروپا و آمریکا ، بایسته است مردم شرق خود روی پای خود به ایستند و عقلشان را بکار بیاندازند آمریکا و هم پالان هایش نظاره گر جنایت بشری در منطقه هستند و خود میگویند که با فشفشه بازی هوایی نمیتوانند کاری پیش به برند و مایل هم نیستند افراد آمریکایی یا اروپایی در جنگ کشته شود اینکه راحت نشسته اند تا تروریست های ناب محمدی دسته دسته مردم بیگناه را سلاخی کنند
نمونه اینکه ۳ نفر غربی را سر بردند ، در دنیا چون بمب اتم صدا کرد و اما روزانه سر بچه و زن پیر مرد را میبرند ، بیخیال کیکی نمیزند آری این است فرق من شرقی و انسان غربی !
در آینده شرق باید بمب اتم و تسلیحات پیشرفته داشته باشد تا خود با تروریست و متجاوزان غربی مبارزه کند به امید آنروز سام

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: