آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 19 مهر ماه 1393 = 11-10 2014

برخورد با ناهنجاری در انحصار حکومت است

از جریان امر به معروف و آمران به معروف حمایت می‌کنیم اما نباید این انتظار وجود داشته باشد که همواره یک پلیس در کنار ناحیان منکر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه برخورد با هنجارشکنان در مرحله زبانی برعهده مردم و در مرحله برخورد در انحصار حکومت است، گفت: از جریان امر به معروف و آمران به معروف حمایت می‌کنیم اما نباید این انتظار وجود داشته باشد که همواره یک پلیس در کنار ناحیان منکر باشد.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در سخنانی که به مناسبت هفته ناجا در پیش‌خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران داشت، اظهار کرد: این روزها شاهدیم که برخی از دوستان با دغدغه‌ای که دارند به دنبال امر به معروف و نهی از منکر هستند. این کار آنها و دغدغه‌شان در مقابل ناهنجاری‌ها و مسائل فرهنگی برای ما ارزشمند است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه آحاد جامعه و یک حکومت دینی است، خاطرنشان کرد: باید بسترهای امر به معروف و نهی از منکر از سوی حکومت فعال شود.

وی با تاکید بر اینکه براساس احکام رهبری و مراجع، امر به معروف در مرحله زبانی کار آحاد مردم است، گفت: اما در جاهایی که نیازمند به برخورد باشد، این وظیفه در انحصار حکومت است؛ البته عزیزانی که این دغدغه را دارند می‌توانند از بسترهای قانونی نظیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بسیج، همکاری با پلیس افتخاری، سازمان‌های مردم نهاد و... استفاده کنند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: