آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 16 مهر ماه 1393 = 08-10 2014

هشدار فرانسه به شهروندانش درباره سفر به ایران

صداوسیمای رژیم: در پی درج نام جمهوری اسلامی ایران در فهرست 40 کشور نا امن برای گردشگران فرانسوی در سایت متعلق به وزارت خارجه این کشور، حسن قشقاوی، معاون وزیر خارجه در امور کنسولی و پارلمانی صبح امروز چهارشنبه در دیدار برونو فوشه ، سفیر فرانسه در تهران از ادعای وزارت خارجه این کشور انتقاد کرد

معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی و پارلمانی در دیدار با سفیر فرانسه در تهران گفت: این انتظار از سفارت فرانسه در تهران می رود که واقعیت امنیت، ثبات، توسعه و سلامت حضور گردشگران خارجی در ایران را به مراکز مربوطه کشورش منعکس کند.


حمله با قمه به گردشگران خارجی

به گزارش بهارنیوز، صبح پنج‌شنبه (10 مهرماه) دو نفر زورگیر با سلاح سرد به یک گردشگر خارجی و لیدر او در محوطه تاریخی بیستون حمله کرده و وسایل شخصی آن‌ها را به سرقت بردند.

به گفته شاهدان عینی در این اتفاق که پشت دیوار «فرهاد تراش» در محوطه جهانی بیستون روی داد، زورگیران که صورت خود را پوشانده بودند با قمه اقدام به حمله به این گردشگر خارجی و لیدر او کرده و لباس‌های لیدر را که قصد مقاومت در برابر زورگیران را داشت پاره کردند،اما ظاهرا به وی آسیبی نرسیده است.

محوطه جهانی بیستون در شعاعی 5 کیلومتری دارای آثار تاریخی است که فقط سه نفر نیروی یگان حفاظت در هر روز در ساعات کاری کاری، این محوطه جهانی را تحت محافظت دارند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: