آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 4 مهر ماه 1393 = 26-09 2014

سخنان شیطان خبیث روابط با انگلیس را منجمد كرد

جام جم آنلاین: براساس تحلیل برخی سیاسیون قرار بود یخ روابط ایران و انگلیس پس از دیدار سران دو كشور آب شود، اما سخنان كامرون علیه جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل یخ روابط دو كشور را فریز كرد.

آنگونه که در برخی رسانه‌های داخلی تصور می‌شد و برخی صاحبنظران و کارشناسان خارجی و داخلی می‌پنداشتند و از دیدار روحانی و کامرون به عنوان یک دیدار تاریخی نام می‌بردند، سخنان نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل و تنها چند ساعت پس از دیدار سران دو کشور همه آنچه که در این چند روز گذشته درباره این دیدار تحلیل می‌شد، درست از اب در نیامد.

دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در سخنان خود ایران را متهم به حمایت از تروریزم کرد و گفت که ایران باید برنامه هسته ای اش و رفتار با مردمش را تغییر دهد.

«دیوید کامرون» در سخنان خود گفت: صبح امروز من با رئیس جمهور روحانی دیدار کردم، ما اختلاف نظرهای شدیدی داریم. ایران از گروه های ترویستی حمایت می کند، برنامه هسته ای اش، رفتارش با مردمش، همه اینها باید تغییر کند.

براساس تحلیل برخی سیاسیون قرار بود یخ روابط ایران و انگلیس پس از دیدار سران دو کشور آب شود، اما سخنان کامرون علیه جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل یخ روابط دو کشور را فریز کرد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: