آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 21 شهریور ماه 1393 = 12-09 2014

کم آبی گریبان فولاد اصفهان را گرفت

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای تأمین آب شرب بیش از 5 میلیون مصرف‌کننده اصفهان دچار مشکل شده‌ایم.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به جلسه روز گذشته (پنج شنبه 20 شهریور) شورای اداری استان که با حضور رئیس دفتر بازرسی رهبر معظم انقلاب برگزار شده بود در بخش مشکلات و معضلات استان اصفهان، گفت:‌ بی‌شک بزرگ‌ترین مشکل استان آب و کمبود آن است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه شاهد اعمال نشدن مدیریت واحد در بحث آب حوزه زاینده‌رود هستیم، افزود: بزرگ‌ترین مطالبه ما یک برخورد در شأن ملت ایران نسبت به مردم اصفهان در بحث خشکسالی و آب است چرا که اصفهان فقط متعلق به خودش نیست و افتخار کشور ایران است.

وی افزود: مشکلات آب و خشکسالی به قدری در این استان شدت گرفته و بحرانی شده است که حتی برای تأمین آب شرب بیش از 5 میلیون نفر مصرف‌کننده دچار مشکل شده‌ایم و حتی دیگر جایی برای ماندن خود اصفهانی‌ها در این استان نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس نهم، افزود: بر این اساس دیگر نمی‌توان به فکر توریست‌پذیری اصفهان بود و طبیعتاً به دنبال خشکی زاینده‌رود و کمبود شدید آب در اصفهان بیکاری‌ها افزایش یافته است و بیداد می‌کند، آمار جوانان تحصیل‌کرده بیکار به شدت افزایش یافته و حتی قلب صنعت فولاد کشور که در اصفهان است دچار رکود شده چرا که تقریباً با 40 درصد از ظرفیت خودش کار می‌کند.

موسوی لارگانی افزود: بیش از هفت سال است که در مجلس هستم و امروز با صدای رسا اعلام می‌کنم براساس مشاهدات خودم متأسفانه یک اصفهان‌ستیزی در بدنه مدیریت کشور به راه افتاده و نهادینه شده است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، افزود: اصفهان با وجود پرداخت بالاترین مالیات‌ها به خزانه دولت کشور از نظر ردیف بودجه‌ای و تخصیص اعتبارات به استان رتبه بیست و هشتم را دارا است و این به هیچ وجه در شأن مردمی که با سخاوت کار کرده‌اند و در راه اسلام و انقلاب بیش از 23 هزار شهید تقدیم کرده‌‌اند، نیست.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: