آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 20 شهریور ماه 1393 = 11-09 2014

برگزاری رزمایش ثامن الائمه برای سرکوب مردم

اردبیل – خبرگزاری مهر: رزمایش ثامن الائمه با حضور بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در اردبیل آغاز شد.به گزارش خبرنگار مهر صبح پنج شنبه در حاشیه آغاز به کار این رزمایش دو روزه فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به ضرورت مهارت آموزی بسیجیان تاکید کرد.

فرهنگ مستعد افزود: کسب مهارت های مختلف از جمله مهارت رزمی از جمله اهداف این رزمایش است که با هدف آمادگی عمومی نیروهای بسیجی برای مقابله با هجمه احتمالی دشمن انجام می شود.

وی تصریح کرد: در روز اول ستون کشی و برگزاری کلاس های تئوری و آموزشی مورد نظر بوده و در روز دوم بعد از اجرای صبحگاه مشترک رزمایش نیروها انجام می شود.

به گفته مستعد ارتقای توان نیروهای بسیجی در قالب مجموعه‌های سازمان‌یافته، ‌مقابله با تهدیدهای دشمنان و دفع این تحرکات و تهدیدها به صورت ویژه دنبال می شود.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اجرای تاکتیک‌های مختلف دفاع از کوی و برزن، مقابله با ناآرامی‌های داخلی و پدافند غیرعامل را از جمله برنامه های روز دوم خواند و افزود:تلاش بر این است تا در سایه این مهارت آموزی ها تجاوزات و هجمه های دشمنان با پاسخ کوبنده مواجه شود.

مستعد افزود: این رزمایش در شهرهای اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، مشگین‌شهر، گرمی، کوثر، بیله‌سوار و ناحیه عشایری اصلاندوز برگزار می شود.

وی تاکید کرد: در اردبیل رزمایش برای برادران و خواهران و مستقل از هم برگزار خواهد شد.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: