آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 26 تیر ماه 1393 = 17-07 2014

اصابت موشک روسی به هواپیمای مسافربری

خبرگزاری اینترفاکس به نقل از مشاور وزارت کشور اوکراین اعلام کرد هواپیمای مسافربری مالزیایی با موشک زمین به هوا سرنگون شده است. در این 295 نفر جان باختند.

این خبرگزای پیش تر گزارش کرده بود که یک فروند هواپیمای مسافری مالزی امروز در نزدیک مرز اوکراین و روسیه سقوط کرد. این هواپیما از نوع بوئینگ-777 براثر اصابت موشک زمین به هوا از نوع بیوک در شرق اوکراین سقوط کرده است.

این هواپیما از آمستردام عازم کوالالامپور بود و در شرق اوکراین در حالی پیدا شد که در آتش می سوخت.

بنا به گزارشها، این هواپیما در ارتفاع 10000 متری بر فراز شهر سنیگنویا که شاهد بمباران است، سقوط کرده است.

مشاور وزارت کشور اوکراین نیز اعلام کرد، 280 مسافر و 15 خدمه آن در این حادثه کشته شده اند.

به گزارش اینترفاکس این هواپیمای مسافری به دلیل اصابت موشک زمین به هوای روسی به آن سقوط کرده است.

احتمال می رود جدايی طلبان طرفدار روسیه که تا کنون بارها با این نوع موشکها به جنگنده های اوکراینی شلیک کرده اند، در سرنگون شدن هواپيمای مالزی دخالت داشته باشند.



Tara July 17, 2014 07:42 PM

خداوندا روسیه و جمهوری اسلامی و اسلام را نابود کن تا دنیا روی خوش بخود ببیند

گزارش یا اعتراض به این نظر


حمید رضا July 17, 2014 11:33 PM

پوتین جنایتکار در خون بی گناهان می غلطد صدوهفتاد هزار نفر در سوریه در سه سال و نیم، چندین هزار نفر در اوکراین در سه ماه و اینک سیصد نفر در یک هواپیمای بی طرف بر فراز اوکراین، در آن کاخ مسخره اش نشسته و فقط خون میریزد و تماشا میکند و لذت میبرد حتی آن هواپیمای بویینگ قبلی مالزی هم به احتمال زیاد به توسط پدافند موشکی پانتسیر ویتنام که ساخت روسیه است به اشتباه سرنگون شده و خون آن بی گناهان هم به طور مستقیم به روسیه و پر عیب بودن جنگ افزارهایش باز میگردد خداروشکر که تحریمهای اقتصادی روسیه در حال شکل گرفتن هستند و کم کم زوال این روسکی های نادان و پر ادعا و جنایتکار را خواهیم دید امیدوارم تمام نفت و گاز روسیه به مرور تحریم شود و پوتین و همه ی پیروانش به گورستان تاریخ بشر پرتاب شوند و تا همیشه دیگر هیچ نام و نشانی از ایشان دیده نشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: