آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 22 تیر ماه 1393 = 13-07 2014

شلوارک پوشان برزیل ممنوع‌التصویر شدند

سایت روز نو : حرف و حديث‌ها در مورد هنرمنداني كه با هزينه يك اسپانسر شخصي به برزيل سفر كرده بودند همچنان ادامه دارد. پس از اينكه مخالفان اين پروسه بحث‌هايي مثل شلوارك پوشيدن بعضي از هنرمندان، سيگار كشيدن و گرفتن عكس يادگاري ‌زننده‌ را سوژه كردند، اين بار ‌زمزمه‌هايي درمورد ممنوع‌التصوير شدن اين هنرمندان مي‌شنويم. درحالي كه در روزهاي اخير تعدادي از اين هنرمندان به برنامه‌هاي مختلف تلويزيوني دعوت شدند، خيلي زود با آنها تماس‌هايي برقرار شد و مسوولان آن برنامه‌ها به اين افراد اعلام كردند فعلا اجازه حضور در مقابل دوربين‌ها را ندارند. اما درواكنش‌به‌اين ضرب‌الاجل ‌شنيده‌شده كه بعضي از مسوولان بلندپايه تلويزيون در مذاكرات‌شان با سيدجواد هاشمي در كمال تعجب اعلام كرده‌اند كه مشكلي در اين خصوص وجود ندارد!
نكته قابل توجه ديگر در مورد خبر ممنوع‌التصوير شدن اين اكيپ هنري در جايي است كه سريال بعضي از آنها اين روزها از تلويزيون پخش مي‌شود و مشخص نيست تكليف سريال ستايش با نقش محوري نرگس محمدي چه مي‌شود. سوال ديگر اين است كه براي محمدرضا شريفي‌نيا با توجه به مقبول بودنش براي نهادهاي‌تصميم‌گيرنده در كشور چه اتفاقي مي‌افتد و آيا مي‌شود اين را پذيرفت كه شريفي‌نيا ديگر نتواند مقابل دوربين برود؟
مهراب قاسم‌خاني نويسنده خوب كشورمان كه با توجه به خصوصياتش و بيانيه تندش به چهره برجسته اين پرونده تبديل شده،آنقدري كه از اتفاق‌هاي خارج از محدوده و پنهان شدن مهره‌هاي كليدي اين ماجرا ناراحت است، از خبر ممنوع‌التصويري‌اش دلخور نيست: «ممنوع‌التصوير؟ من نويسنده هستم و احتمالا دوستان اين را فراموش كرده‌اند! به هرحال چهار تا برنامه ما را دعوت مي‌كردند و حالا هم به لطف آقايان به اين برنامه‌ها نمي‌رويم. از ممنوع‌التصوير شدن ناراحت نيستم. چيزي كه مرا ناراحت مي‌كند اين است كه چه كساني چنين تصميمي را گرفته‌اند.
اينكه به كدام گناه و به چه دليل با دوستان من چنين برخوردي را انجام مي‌دهند برايم عجيب است كه به سيدجواد (هاشمي) مي‌گويند مشكلي وجود ندارد ولي آنهايي كه معلوم نيست چه كساني هستند مي‌گويند ما ممنوع‌التصوير هستيم!»



تهمتن - ش July 13, 2014 05:52 PM

با درود به زنان آزاده ایران - می بینید که با مبارزات سنجیده و حساب شده ی خود؛ پوزه ی کثیف علی خامنه ای و ملایان جنایتکار را بخاک مالیده اید و اینان را به درماندگی و استیصال کشانده اید که در این خبر این آخوند جنایتکار هم به صحت مبارزات شما و استیصال نظام را به روشنی اعتراف میکند و همچنین از سرکوب زنان به شدت ترس ووحشت دارند که این آخوند هم به آن اعتراف کرده ست زنان مبارز و پیشگامان مردم ایران : حنبش بی حجابی و بدحجابی را همچنان ادامه داده و بشدت آن بیفزایید که بهترین و راهکارترین و کم هزینه ترین راهکار شکست نظام ظلمت اسلامی ست حال که حکومت درمانده؛ بی حجابی و بدحجابی را برابر با شکست خود میداند؛ پس بحاست که این جنبش را شدیدتر و مضاعف کنید و حتا به دوستان و آشنایانیکه اکثرا مخالفان این نظام اند؛ یادآوری کنید که؛ گواینکه حجاب یک انتخاب شخصی ست و از آزادیهای فردی شمرده میشود؛ اما امروز داشتن حجاب و رعایت آن؛ یاری و کمک مستقیم به حکومت علی خامنه ایست؛ که قطعا بسیاری از این بخش از زنان هم به این جنبش خواهند پیوست دوستان؛ در ترویج و تبلیغ مبارزات زنان از هر ابزار و وسیله ای مانند فیس بوک و رسانه های انترنتی و صدا و تصویر و غیره؛ استفاده کرده و کمک و یاری رسانید - در پایان؛ این نکته قابل ذکر ست که اگر حکومت مقوله بی حجابی و بدحابی را تنها در این مقوله خلاصه می دید و خطرات جانبی برای حکومت نداشت ( مانند خطر روحیه دادن به اقشار مردم و خطر ریزش ترس مردم از حکومت در مبارزات علنی دیگر) هیچ اهمیتی به بی حجابی و بدحجابی نمیدادند و تا زمانیکه خطرات قطعی جانبی آن که قطعا به نابودی نظام خواهد انجامید ( نظام بخوبی ازآن آگاه ست ) پس در نتیجه اگر جنبش زنان برای این آخوندان ریاکار و شیاد یی خطر محسوب شود؛این ریاکاران حاضرند زنان با شورت و تی شرت و حتا نیمه عریان در خیابانها ظاهر شوند و قطعا این شیادان ریاکار کلاهی شرعی هم برای آن خواهند دوخت ! - درودی دوباره به زنان مبارز و نترس ایران باد

گزارش یا اعتراض به این نظر


محسن July 14, 2014 01:55 PM

ضمن تقدیر و تشکر و احترام به اظهار نظر خواننده عزیز این خبر جناب تهمتن-ش ؛ روی صحبتم با مدیریت محترم این سایت می باشد که چرا حجم متن نظر ارسالی خوانندگان را در حداکثر 10 سطر محدود نمی کنید مگر قسمت اظهار نظر خوانندگان وبلاگ شخصی می باشد که یه نفر بیاد مثل این دوست عزیزمان تمام درد دلش را در ۲۱ سطر اینجا بنویسد پیشنهاد می کنم با محدود کردن تعداد سطر جملات به 10 سطر فرصت و حوصله خواندن آن مطالب را فراهم سازیم و بدینگونه همه را ملزم به موثر نویسی و خلاصه نویسی نمائیم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: