آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 21 تیر ماه 1393 = 12-07 2014

پاسدار سلیمانی، لبنان را به لبه پرتگاه می برد

روزنامه واشنگتن پست هفته گذشته در مقاله ای با عنوان "رژیم ایران در نقش خود اشتباه محاسبه دارد" نوشت: عملیات بیرحمانه قاسم سلیمانی (سرکرده نیروی قدس سپاه پاسداران) در سوریه، لبنان و سپس عراق حالا تندروهای سنی عرب را به صحنه آورده است.

بیانیه روز جمعه سفارت انگلیس در بیروت: اوضاع امنیتی در لبنان به سرعت رو به بحران است

شبکه تلویزیونی لبنانی (MTV) روزجمعه اعلام کرد که سفارت آمریکا در بیروت به تیم نیروهای امنیتی خود تاکید کرده است در وضعیت آماده باش کامل قرار گیرند.

به گزارش ایرنا، این شبکه تلویزیونی لبنانی خاطرنشان کرد که سفارت آمریکا علت این تصمیم را که تا چند روز ادامه خواهد داشت، اعلام نکرده است.

این شبکه تلویزیونی افزود: سفارت آمریکا همچنین تعطیلات و مرخصی کارکنان خود را لغو کرده و از آنها خواسته است تا به سرعت به محل کار خود مراجعه کنند.

شبکه MTV همچنین گزارش داد دیدارها و فعالیت های «دیوید هیل» سفیر آمریکا که بعداز تعطیلات خو به تازگی به لبنان بازگشته، بسیار کاهش یافته و تنها برای دیدارهای ضروری رسمی از سفارت آمریکا در بیروت خارج می شود.

این شبکه تلویزیونی اضافه کرد که تدابیر امنیتی اطراف ساختمان سفارت آمریکا در منطقه عوکر شرقی پایتخت لبنان تشدید شده است.

یک پایگاه اینترنتی به نام «لیبانون دیبایت» هم اعلام کرد که سفارت انگلیس در لبنان به کارکنان خود نسبت به تهدیدهای زیاد و خطر حملات تروریستی هشدار داده است.

در بیانیه سفارت انگلیس آمده است که اوضاع امنیتی در لبنان به سرعت رو به بحران است و اتباع انگلیس نباید وارد مناطقی شوند که از لحاظ امنیتی خطرناک خوانده می شوند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: