آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 9 تیر ماه 1393 = 30-06 2014

عراق؛ اظهارات تهدیدآمیز وزیر دفاع رژیم

ایسنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به جنایات گروهک تروریستی بعثی - تکفیری داعش در عراق و سوریه گفت: گروهک تروریستی داعش و حامیانش باید به عنوان جنایتکاران جنگی مجازات شوند.

پاسدار حسین دهقان در نشست نخبگان و استعدادهای عالی و مدیران جوان سازمان صنایع دفاع افزود: قتل، غارت، تجاوز، تخریب و اعدام‌های دسته‌جمعی و آواره کردن هزاران انسان بی‌گناه در عراق و سوریه از مصادیق بارز جنایات جنگی است که با سکوت و عدم اقدام جدی قدرت‌های به اصطلاح مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی امنیت منطقه را به مسلخ برده است.

وی در ادامه با بیان اینکه "این اقدامات جنایتکارانه با هدف ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی و تضعیف جبهه مقاومت ضدصهیونیستی صورت می‌گیرد"، تصریح کرد: داعش محصول پیوند نامشروع آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: بی‌تردید عاقبتی بدتر از صدام در انتظار این گروهک تروریستی است و اقدامات ضد انسانی یقیناً دامان حامیان آنان را نیز خواهد گرفت.



آرش June 30, 2014 05:20 PM

اخه مگه امریکا به شما ها چیزی گفت اون وقت که شبی پونصد نفر بیشتر به مسلخ میبردین تا ماه ها ! امروز هم اگه به این راحتی کری میخونید ، پشتتون به امریکا گرمه ! میدونید که هیچ وقت تنهاتون نمیزاره !و الا فرمانده نیرو های مسلح شما شلوارشو نمیتونه نگه داره ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: